به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر کتاب «رفتار مصرفکننده آنلاین» را که توسط آنجلین جی. کلوس گردآوری شده با ترجمه سمیه اولی و محسن شاهین پور و با مقدمه علی اکبر جلالی روانه بازار کتاب کرد.
این کتاب که در چهار بخش تالیف شده است به مساله رفتارهای و آلمانهای تاثیرگذار بر رفتارهای مصرفکنندگان کالا در فضای مجازی و عوامل تاثیرگذار بر خرید کالا توسط آنها که از دریچه فضای مجازی در اختیار آنها قرار میگیرد پرداخته است.
کتاب در فصل نخست خود به بررسی هویت آنلاین مصرفکننده کالا توجه نشان داده است و موضوعاتی مانند ویژگیهای یک منبع آن لاین برای خرید کالا و تاثیر به اشتراکگذاری آنلاین تصاویر یک کالا بر خرید آن را مورد کنکاش قرار میدهد.
کتاب در فصل دوم به موضوع رسانههای اجتماعی وارد شده و ابزارهای مدیریت این رسانهها برای کنترل مصرف و نیز ابزارهای اطمینان بخش به مشتری در مواجهه با این درگاههای معرفی کالا را مورد بررسی قرار میدهد.
در بخش سوم از این کتاب مساله تبلیغات آنلاین و رفتار جستجوی آنلاین مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس تاثیر تلاشهای رسانههای اجتماعی بر نگرش مصرف کننده و روابط برند مورد توجه قرار گرفته است.
در بخش پایانی کتاب نیز به بررسی رفتار مصرفکننده و کانالهای آنلاین توجه شده و کانالهای دسترسی به نیازهای مشتریان و نظریات موجود در خرید الکترونیکی از سوی آنها مورد توجه قرار گرفته است.
سوره مهر از این مترجم پیش از این کتاب «روانشناسی تبلیغات» را نیز منتشر کرده است.
کتاب «رفتار مصرفکننده آنلاین» با قیمت 35 هزار تومان منتشر شده است.