کمک ۱۴۶ میلیاردی شهرداری تهران به سازمان ورزش در سال گذشته

یک عضور شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تاکید کرد: در سال گذشته سازمان ورزش شهرداری تهران ۱۴۶ میلیارد تومان کمک از شهرداری تهران دریافت کرده است تا بخشی از زیان خود را برطرف کند.

کمک 146 میلیاردی شهرداری تهران به سازمان ورزش در سال گذشته

به گزارش ایسنا، حسن رسولی در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در بررسی انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به منظور عضویت در شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهرداری تهران، گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران چند برابر وزارتخانه تخصصی ورزش امکانات دارد اما در سال گذشته این سازمان 146 میلیارد تومان کمک به زیان دریافت کرده است.

وی افزود: شهرداری تهران علاوه بر اینکه خلأها و کمبودهای دستگاه متولی ورزش را تامین کرده است. از سوی دیگر نیز باید هزینه بیشتری را برای سایر خدمات ورزشی پرداخت کند.

وی پیشنهاد داد ک به جای انتخاب هر سه نماینده از کمیسیون فرهنگی، یک نفر از کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شود تا بتوان نیازهای اقتصادی سازمان ورزش را نیز برآورده کند.

وی تاکید کرد: باید مجموعه ورزش شهروندی را خودگردان اداره کنیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه حق شناس در اعتراض به پیشنهاد رسولی گفت: چرا هر زمان که بحث انتخاب نماینده از کمیسیون فرهنگی شورا می‌شود فیل‌تان یاد هندوستان می‌کند و عنوان می‌شود که از کمیسیون دیگری فردی انتخاب شود.

وی تاکید کرد: چهارچوب قانونی برای این موضوع مشخص است.

پس از این اظهارات، حسن رسولی نیز گفت: آقای حق شناس لطف کنند برای درآمد سال جاری در حوزه ورزش نیز تدبیری انجام دهند.

در ادامه این بحث محسن هاشمی رییس شورا تذکر داد تا این بحث میان این دو عضو شورا به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، سه نفر عضوی که برای عضویت در شورای هماهنگی فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران کاندید شده بودند الهام فخاری، حق شناس و خلیل‌آبادی بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان