سرلشکر فیروزآبادی:

استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است، گفت: این معادله سیاسی، پتانسیل بهره‌برداری برای ایجاد حادثه پر سر و صدا در منطقه را ندارد.

استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان، اظهار داشت: استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است و ارزش بهره برداری برای عربستان ندارد؛ سعد حریری به مناسبت اینکه پدرش قبلا نخست وزیر لبنان بوده و طبق قانون اساسی این کشور نخست وزیر از میان اهل‌سنت لبنان انتخاب می شود، انتخاب شد.

وی افزود: پس از شکست توطئه های قبلی عربستان، سعد حریری خیلی تلاش کرد فتنه‌ای در لبنان ایجاد کند اما بعد از اینکه حزب الله لبنان بر اسرائیل پیروز شد و یک اتحادی بین ملت لبنان برقرار شد، حریری می خواست از فرصت موجود استفاده کند و نخست‌وزیر شود؛ لذا با همین اندیشه نخست وزیر شد.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: اما وقتی دیدند که توان بهره‌برداری از معادلات به نفع عربستان را ندارد، عربستان او را خواست و گفت که باید استعفا دهد.

وی تصریح کرد: اگر عربستان فکر کرده از این موضوع می تواند بهره‌برداری کند، به نظرم این معادله سیاسی، پتانسیل بهره‌برداری برای ایجاد حادثه پر سر و صدا در منطقه را ندارد و آن‌ها فقط به دنبال ایجاد جنگ روانی از این موضوع هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان