واکنش سرپرست گل‌گهر به محرومیتش توسط کمیته اخلاق؛

فتح‌آبادی: جادوگری به من چه ربطی داشت که محرومم کردند

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید مگر کسی که اقدام به ریختن مایع روی خط دروازه کرده عضو این تیم بوده که حالا او را محروم کرده‌اند.

فتح‌آبادی: جادوگری به من چه ربطی داشت که محرومم کردند

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ آزادگان در دیدار بین گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل که به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار می‌شد اتفاق عجیبی افتاد و فردی اقدام به ریختن ادرار کودک روی خط دروازه تیم گل گهر سیرجان کرد. پس از انتشار تصاویر این اتفاق کمیته اخلاق وارد ماجرا شد و تا رسیدن به نتیجه نهایی درباره این رخداد مدیرعامل و سرپرست باشگاه گل گهر سیرجان را با حکم دستور موقت به مدت یک ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

همچنین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از میزبانی در ورزشگاه امام علی (ع) تا اطلاع ثانوی محروم شد.

رضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به محرومیتش توسط کمیته اخلاق عنوان کرد:‌ این ماجرا و بحث جادو به من چه ربطی داشت که حالا من را محروم کردند. مگر من کاری کردم؟ من معلم مملکتم. مگر ما میزبان این دیدار بودیم؟ هیات فوتبال مسئولیت برگزاری این دیدار را بر عهده داشت. آن آقایی هم که مایع را روی خط دروازه ریخت مگر عضو تیم ما بود؟ من مسئول تیمم هستم و افراد خارج از تیم من به من ارتباطی ندارند.

سرپرست گل‌گهر سیرجان تاکید کرد: کمیته اخلاق این همه فساد در فوتبال را رها کرده و به بررسی کاری که یک آدم بی‌سواد انجام داده پرداخته است اما بهتر شد. ما در فوتبال نباشیم بهتر است چون حضور در فوتبال نیاز به لابی دارد. من 12 سال است که معلم این مملکت هستم.

او در پایان گفت: نسبت به این تصمیم برای کمیته اخلاق متاسفم. من تا روزی که از شبکه ورزش با من تماس گرفتند، این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی دیده بودم و از آن خبری نداشتم. درستش این بود که وقتی قرار است من را محروم کنند اولین نفر، این حکم را به من ابلاغ کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر