تصاویر کالبدشکافی هوآوی میت ۱۰ منتشر شد

همان طور که می دانید هوآوی امسال در شهر برلین از سه تلفن هوشمند میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد که هر سه پرچمدار از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده، و به واحد پردازشی هوش مصنوعی مجهز شده اند.

تصاویر کالبدشکافی هوآوی میت 10 منتشر شد

همان طور که می دانید هوآوی امسال در شهر برلین از سه تلفن هوشمند میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد که هر سه پرچمدار از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده، و به واحد پردازشی هوش مصنوعی مجهز شده اند.

حالا نخستین تصاویر کالبدشکافی عضو اصلی خانواده جدید پرچمداران هوآوی یعنی میت 10 از سوی یک کاربر چینی منتشر شده، که قطعات داخلی این موبایل و اجزای تشکیل دهنده آن را نمایش می دهند.

پنل پشتی میت 10  مانند اکثر موبایل های جدید با چسب به شاسی متصل شده است

لازم به ذکر است که بدنه میت 10 از فلز و شیشه ساخته شده و برای باز کردن آن علاوه بر پیچ گوشتی، باید از یک دمنده هوای گرم (به منظور جدا کردن پنل پشتی که با چسب به شاسی متصل شده) نیز استفاده کرد. نکته جالب توجه اینکه در مدل های پرو و پورشه دیزاین به دلیل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی، جدا کردن این بخش نیازمند دقت و ظرافت بیشتری خواهد بود.

فرآیند باز کردن هوآوی میت 10 نیز بدین صورت است که پس از جدا کردن محفظه سیم کارت، دو عدد پیچ در دو سمت پورت USB-C باز شده و سپس پنل پشتی با اعمال حرارت از بدنه جدا می شود. مرحله بعدی نیز ساده بوده و شامل باز کردن تمام پیچ هاییست که در بالا و پایین باتری قابل رؤیت هستند.

گفتنی است محصول جدید هوآوی از استاندارد IP53 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار برخوردار بوده، و با چیپست قدرتمند کایرین 970، چهار گیگابایت رم و اندروید 8.0 به دست مشتریان می رسد.

در ادامه تصاویر مربوط به کالبدشکافی هوآوی میت 10 را مشاهده می کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان