بهترین مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

پسربچه های زیر ۱۳ سال معمولا به کتاب های تخیلی و افسانه ای علاقه زیادی دارن. بنابراین کمتر کسی ممکنه مجموعه کتاب های هری پاتر یا ارباب حلقه ها رو نخونده باشه. شاید هم بیشتر از یک بار. اما ممکنه برادر یا پسر کوچیکتون دلش کتاب های جدیدتری رو بخواد. بدونیم بهترین مجموعه کتاب ها رو معرفی کرده که میتونید یکی از اون ها رو همین حالا براشون تهیه کنید.

بهترین مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

پسربچه های زیر 13 سال معمولا به کتاب های تخیلی و افسانه ای علاقه زیادی دارن. بنابراین کمتر کسی ممکنه مجموعه کتاب های هری پاتر یا ارباب حلقه ها رو نخونده باشه. شاید هم بیشتر از یک بار. اما ممکنه برادر یا پسر کوچیکتون دلش کتاب های جدیدتری رو بخواد. بدونیم بهترین مجموعه کتاب ها رو معرفی کرده که میتونید یکی از اون ها رو همین حالا براشون تهیه کنید.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

آخرین شاگرد نوشته جوزف دلانی

این مجموعه سه گانه داستان آخرین شاگرد گرگوری پیر است که ماموریت دارد با شیاطین ماوراء طبیعی بجنگد. این کتاب 13 جلد است که اگر جذب جلد اول شدید بقیه جلدها را هم می توانید تهیه کنید.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

حماسه دارن شان

این مجموعه 12 جلدی برای کسانی است که علاقه زیادی به داستان خون آشام ها دارند. اما نگران نباشید چون کتاب به بدی فیلم های ترسناکی مثل گرگ و میش نیست. اگر به داستان علاقه داشتید می توانید فیلم اقتباسی آن “The Vampire’s Assistan” را هم ببینید.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

چهارگانه بخشنده نوشته لوئیس لوری

شخصیت اصلی داستان پسربچه ای به نام یوناس است که سرگذشت ها و دردها و شادی های واقعی زندگی را از پیرمرد بخشنده ای دریافت می کند. یکنواختی و زندگی بی رنگ و روح یوناس باعث می شود از وظیفه خود سرباز زند و از جامعه اتوپیایی ساختگی و ظاهری و بدون هویت بشری به جامعه سنتی و قدیمی بپیوندد. این کتاب چهارگانه به همان اندازه که برای بچه ها جذابیت دارد برای بزرگترها هم مناسب است.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

سنت شکن یا ناهمتا نوشته ورونیکا راث

سه گانه سنت شکن در سه عنوان ناهمتا، یاغی و هم پیمان منتشر شده است. داستان این کتاب در زمان آینده در سیکاگو اتفاق می افتد که انسان ها برای ادامه زندگی باید یکی از فرقه های پنجگانه که هر کدام نشانگر یکی از خصوصیات انسان هاست را انتخاب کنند. کسانی که به سری کتاب های عطش مبارزه علاقه دارند به این کتاب هم علاقمدن می شوند.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

آرتمیس فاول نوشته ایون کولفر

خیلی از پسربچه ها آرزو دارند یک قدرت خاص داشته باشند. پس خواندن مجموعه کتاب های ایون کولفر می تواند جذابیت خاصی برای آن ها داشته باشد. آرتمیس فاول یک مجموعه هشت جلدی در رابطه با پسری نابغه به نام آرتمیس فاول است که در آن طمع، اعتماد و تفاوتبین خوب و بد به خوبی به تصویر کشیدهشده است.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

زشت ها نوشته اسکات وسترفلد

داستان اسکات در جامعه ای اتفاق می افتد که آدم ها در 16 سالگی با جراحی پلاستیک زیبا می شوند. تالی بی صبرانه منتظر چنین روزی است تا بعد از زیبایی در دنیای پیشرفته تری زندگی کند اما دوستش شی مطمئن نیست که می خواهد زیبا شود یا نه. بدون شک فرزندتان به این مجموعه چهارجلدی علاقمند خواهد شد.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

راهنمای مسافران کهکشان نوشته داگلاس آدامز

داگلاس آدامز این مجموعه علمی تخیلی را در ابتدا به صورت داستان های کوتاه دنباله دار برای رادیو بی بی سی نوشته است. اما خواندن آن برای بچه ها زیاد هم قدیمی به نظر نمی رسد.

مجموعه کتاب ها برای پسربچه ها

پرسی جکسون و خدایان یونان نوشته ریک ریوردن

پرسی پسر بچه 12 ساله با توانایی های بالقوه از نسل خدایان یونان باستان است که به دنبال ماموریتی برای جلوگیری از جنگ بین زئوس، هادس و پوزیدون می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان