ماهان شبکه ایرانیان

نتایج یک نظرسنجی درباره محبوبیت تلویزیون درروسیه؛

۵۸ درصد روس‌ها هر روز تلویزیون تماشا می‌کنند

نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی «فوم» نشان می‌دهد که ۵۸ درصد شهروندان روسیه هر روز تلویزیون تماشا می‌کنند و ۳۷ درصد معتقدند کیفیت برنامه‌های خبری بهتر شده است.

58 درصد روس‌ها هر روز تلویزیون تماشا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، طبق نظرسنجی انجام گرفته از سوی مرکز مطالعه افکار عمومی «فوم» در سپتامبر 2017، 58 درصد شهروندان روسیه هر روز تلویزیون تماشا می‌کنند، در گروه‌های سنی بالاتر این میزان 82 درصد-67 درصد و در گروه‌های سنی جوان تر 36 درصد است.

همچنین 37 درصد از جامعه آماری اذعان کرده‌اند طی دو، سه سال اخیر کیفیت برنامه‌های خبری در تلویزیون روسیه به مراتب بهتر شده است. امروز این میزان نسبت به ماه می‌سال 2015، 15 درصد کمتر شده است.

بر اساس این گزارش که رایزنی فرهنگی ایران در روسیه آن را تهیه و برای انتشار در اختیار مهر قرار داده است، در عین حال به عقیده 15 درصد از شهروندان، کیفیت برنامه‌های خبری در تلویزیون روسیه کاهش یافته است. 24 درصد هم هیچ گونه تغییری مشاهده نکرده‌اند.

نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی «فوم» در خصوص رویدادهای داخل و خارج از کشور نشان می‌دهد که مردم روسیه بیشتر اوقات از طریق برنامه‌های کانال یک (53 درصد) و یا کانال روسیه 1 (50 درصد) با خبر می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان