ماهان شبکه ایرانیان

واکنش وزارت صنعت به گلایه‌ها از خدمات پس از فروش خودروهای چینی

شاتا : مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت در واکنش به گلایه‌ها از مشکلات خدمات پس از فروش خودروهای چینی در کشور گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند

شاتا : مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت در واکنش به گلایه‌ها از مشکلات خدمات پس از فروش خودروهای چینی در کشور گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند. مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند.
امیرحسین قناتی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی‌بر خدمات پس از فروش خودروهای چینی، تصریح کرد: تمامی خودروسازان داخلی مانند شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور برای تمامی محصولات خود اعم از تولید حاصل از همکاری با شرکت‌های چینی مانند دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، ام‌وی‌ام، جک و لیفان یا دیگر محصولات تولیدی با نام تجاری ایرانی ملزم به رعایت مفاد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هستند.وی آموزش کارکنان فنی را از جمله مفاد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرف‌کنندگان خودرو دانست و افزود: انطباق تعداد نمایندگی مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت و تعهد در تامین قطعات یدکی نیز از دیگر مفاد این آیین‌نامه است که خودروسازان ملزم به رعایت آنها هستند. قناتی با استناد به دستورالعمل شیوه ارائه خدمات پس از فروش موضوع استاندارد ملی شماره 19117، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ارزیابی‌های ادواری در زمینه وضعیت نمایندگی، کارآیی و رضایت مشتریان اقدام می‌کند که با توجه به آخرین گزارش‌های ارائه شده، شاهد روند رو به رشد رضایت مشتریان در زمینه کیفیت خدمات پس از فروش در پنج سال اخیر هستیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان