مجمع نمایندگان تهران در نشست با استاندار در زمینه ‌آلودگی هوا به استماع گزارشی بسنده کرد

یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تهران و معاونان استاندار مسائل استان در بودجه ۹۷ را بررسی کنند.

مجمع نمایندگان تهران در نشست با استاندار در زمینه ‌آلودگی هوا به استماع گزارشی بسنده کرد

محسن علیجانی در گفت‌وگو با ایسنا با تشریح جلسه مجمع نمایندگان تهران با استاندار اظهار داشت: در این جلسه محمدحسین مقیمی استاندار تهران گزارشی از وضعیت استان در موضوعات مختلفی از جمله زیست محیطی، آلودگی هوا، سلامت، آموزش و پرورش و حمل و نقل را ارائه کرد.

وی افزود: همچنین استاندار تهران اعلام کرد که نیاز است مجلس و دولت و همچنین استانداری با یکدیگر هماهنگ باشند تا برنامه‌ها بهتر پیش برود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: همچنین مسئولان چهار کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی و مدیریت شهری مجمع نمایندگان تهران نیز گزارشی را در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

وی بیان کرد: در راستای این نشست مقرر شد تا فصلی یک بار این هم اندیشی و نشست راجع به مسائل استان تهران برگزار شود.

علیجانی در ادامه بیان کرد: همچنین کمیته‌ای متشکل از  پنج نفر از نمایندگان تهران و چهار نفر از معاونین استاندار تشکیل شد تا با توجه به فصل بودجه ریزی در بودجه 97 مسائل استان تهران بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: به عنوان مثال از 27 صدم درصد از 9 درصد ارزش افزوده سهم تهران برای توسعه که تقریبا 220 میلیارد تومان می شود، تنها 20 میلیارد تحقق پیدا کرده است که رقم زیادی نیست و باید تلاش کنیم بودجه‌های مصوب به طور کامل تخصیص پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر