مسئول بخش دانش و فناوری نمایشگاه خبر داد؛

برگزاری ۱۲۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از برگزاری ۱۲۰ نشست و کارگاه تخصصی در این نمایشگاه خبر داد.

برگزاری 120 نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مجید شفیعی با بیان این مطلب افزود: حضور عموم علاقمندان در این کارگاه‌ها آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگانی که پیش از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در این نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در سامانه اینترنتی سرآمد اقدام کرده‌ باشند، پس از پایان نمایشگاه، گواهی معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوعات این نشست‌ها و کارگاه‌ها شامل مواردی چون کسب‌وکار مجازی، سواد فضای مجازی، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزة نشر دیجیتال، آموزش راهکارهای تولید و نشر محتوای فضای و مشاوره‌های تخصصی سازمان‌ها و مراجع قانونی مرتبط با حوزه فضای مجازی است.

مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به مشاوره با اساتید و متخصصان حوزه فضای مجازی برای برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌ها، تاکید کرد: شرط صدور گواهی معتبر برای افراد ثبت نام در سامانه اینترنتی سرآمد است.

شفیعی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از عناوین و تاریخ برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال به www.saramad.ir مراجعه کنند.

خبر دیگر اینکه، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در ساعت 10 صبح روز شنبه 20 آبان، با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد

در این مراسم از سه دستاورد مهم در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و  متخصصین پرداخته می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. از بخش‌های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاههای ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست‌های تخصصی در مورد بخش‌های مختلف نمایشگاه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر