ماهان شبکه ایرانیان

مادریدی ها در بهترین شرایط؛

رضایت «زیدان» از وضعیت رئال در تعطیلات بین‎المللی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خوشحال است که در تعطیلات بین‎‏المللی به نسبت همیشه بازیکنان بیشتری را برای تمرین کردن در اختیار دارد.

رضایت «زیدان» از وضعیت رئال در تعطیلات بین‎المللی

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که به تعطیلات بین‎المللی رسیدیم، تیم فوتبال رئال مادرید و سرمربی فرانسوی‎اش، زین‎الدین زیدان، در بهترین حالت ممکن به سر می‎‏برند، چون این تیم بیشتر بازیکنانش را برای تمرین کردن در والدبباس، زمین تمرینی باشگاه، در اختیار دارد.

بازیکنانی که همه ملی‏‌پوش هستند و باید در تیم‎‌های ملی‏‌شان باشند لیستی طولانی را تشکیل می‎دهند: سرخیو راموس، ناچو، ایسکو، مارکو آسنسیو، رافائل واران، تونی کروس، کاسمیرو، مارسلو، لوکا مودریچ، اشرف حکیمی، خسوس وایخو، دنی سبایوس و بورخا مایورال.

اما کمتر پیش آمده زیدان چنین تیم کاملی را در تعطیلات بین‎المللی داشته باشد و از این بابت راضی است. رئال این بار 13 غایب دارد و این در حالی است که لیست غایبانش همیشه طولانی‏‌تر از این بوده است.

زیدان در حال حاضر برای تمرینات تیمش کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، دنی کارواخال، کیلور ناواس، متیو کوواچیچ، کیکو کاسیا، تئو هرناندس، گرت بیل، لوکاس واسکز و مارکوس یورنته را در اختیار دارد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان