معاون امور مطبوعاتی وزیرارشاد:

کردستان می تواند یکی از پیشران های توسعه فرهنگی کشور باشد

سنندج- معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کردستان بدلیل پیشینه فرهنگی اصیل خود می تواند یکی از پیشران های توسعه کشور باشد.

کردستان می تواند یکی از پیشران های توسعه فرهنگی کشور باشد

به گزارش خبرنگارمهر، حسین انتطامی امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه کردستان دارای ظرفیت ها و شایستگی های فراوانی است، گفت: پیشرفت و توسعه کشور جز در سایه توسعه مناطق محقق نخواهد شد.

وی عنوان کرد: توسعه مناطق و استان ها هم فراهم نمی شود مگر اینکه به مبانی و توسعه فرهنگی توجه شود.

وی اظهارداشت: از آنجا که فرهنگ امری پیشران است سرمایه گذاری در این حوزه موجب کاهش هزینه ها در سایر حوزه ها خواهد شد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفکر و نگاه بکارگیری و استفاده از توان و شایستگی نیروهای مدیریتی استان در وزارتخانه ارشاد در کردستان مورد توجه قرار گرفت.

انتظامی اضافه کرد:  انتصاب فردی از پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به عنوان مدیر کل این اداره نشان می دهد گرایش وزارت ارشاد  به نیروی داخل سازمانی  است.

وی ادامه داد: این اقدام بی شک از ایجاد فاصله  بین برنامه ریزی و اجرا می کاهد و منجر به افزایش کیفیت خواهد شد.

وی عنوان کرد:  کردستان بدلیل پیشیته فرهنگی اصیل خود می تواند یکی از پیشران های توسعه کشور باشد وباید به این ظرفیت توجه کنیم.

وی بیان کرد: اگر به تنوع فرهنگی باورداشته باشیم و اینکه چقدر می تواند به انسجام ملی و تامین و افزایش اعتماد و امنیت ملی منجر شود قطعا بیشتر به این مهم توجه می کنیم.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر