ماهان شبکه ایرانیان

نماینده شوش در مجلس:

خوزستان ظرفیت عظیمی برای خروج از رکود دارد

اهواز - نماینده شوش در مجلس گفت: خوزستان از ظرفیت و توانایی های زیادی برخوردار است که باید از اینگونه فرصت ها در جهت خروج از رکود اقتصادی استفاده کرد.

خوزستان ظرفیت عظیمی برای خروج از رکود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید راضی نوری ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و آزاد راه ها به عنوان شریان های حیاتی در کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: این موارد در استان نیاز به توجه بیشتری دارند که در این صورت می توان شاهد رونق و توسعه در خوزستان بود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: استان خوزستان در زمینه های متعدد از توانایی و ظرفیت های زیادی برخوردار است و بر همین اساس باید از اینگونه فرصت ها در راستای خروج از رکود اقتصادی استفاده کرد.

نوری بیان کرد: ترانزیت یکی از این ظرفیت ها است که باید به شکل جدی به آن پرداخته شود و از آن برای اشتغالزایی هرچه بهتر و بیشتر در خوزستان بهره برد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تحقق برنامه های اقتصادی کشور در استان به خصوص در بخش ترانزیت و حمل و نقل، نمایندگان مجلس در کنار عوامل و مجموعه راه و شهرسازی باید در تعامل و همکاری باشند.

نوری همچنین یادآور شد: همراهی و کمک های اعتباری و اجرایی در استان خوزستان برای خدمت به مردم اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد و این در حالی است که این مساعدت ها را باید در پروژه هایی مانند فرودگاه اهواز نیز شاهد باشیم.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان