ادعای جالب اسکای اسپرتس؛

«سیمئونه» به مربیگری در لیگ جزیره فکر می‎کند

دیگو سیمئونه در سال‌های اخیر عملکردی فوق‌العاده در اتلتیکومادرید داشته و مانند هر مربی دیگری رویای مربیگری در لیگ برتر انگلیس را هم دارد.

«سیمئونه» به مربیگری در لیگ جزیره فکر می‎کند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکای اسپرتس در گزارشی مدعی شده دیگو سیمئونه مشتاق قبول مربی‌گری تیمی از لیگ انگلیس است: «او مربی‎ای است که حالا از تیم فوتبال اتلتیکومادرید بزرگ‎تر شده است و وقتی در چنین حالتی برای مدتی طولانی در یک تیم بمانی دچار افت می‎شوی؛ همان اتفاقی که برای سیمئونه افتاده است.

او حالا به لیگ برتر نگاه می‎کند و با خود می ‏گوید قرار نیست مربی منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال یا لیورپول شوم. شاید بتوانم مربی چلسی شوم و بعد از آن گزینه بعدی اورتون است. اورتون هم باشگاهی ثروتمند است که دستمزدهای خوبی پرداخت می‎کند و در لیگ جزیره هم هست. پس چرا نباید به انگلیس بروم.

همه مربیان دوست دارند زمانی در لیگ برتر مربی‎گری کنند. در اسپانیا تیم‌‎ها مجبورند برای درآمدزایی ساعت 11:30 صبح بازی کنند. اما ما مجبور نیستیم. لیگ برتر همان جایی است که دوست دارد باشد. پول موجود در این لیگ بسیار تعیین کننده است و به همین دلیل است که همه مربیان از جمله سیمئونه به کار در این لیگ فکر می‎کنند. »

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر