ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران:

جاماندگان اربعین دل در کربلا دارند

ری- فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جاماندگان اربعین دل در کربلا دارند.

جاماندگان اربعین دل در کربلا دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی نصیری پیش از ظهر پنج شنبه و هم زمان با راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین ضمن حضور در ستاد خبری راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی که به همت فرمانداری ویژه شهرستان ری و سازمان بسیج رسانه استان تهران دایر شده است،  اظهار داشت: جمعیت حاضر در راهپیمایی جاماندگان اربعین نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: افرادی که بنا به هر دلیل نتوانستند، در پیاده روی کربلا شرکت کنند، دل در کربلا و عزاداری اربعین دارند و هرسال با برگزاری پرشور این مراسم، نسبت به امام حسین(ع) ابراز عشق و ارادت می کنند.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برنامه ریزی های متعدد برای برگزاری پرشور راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد و اضافه کرد: این مراسم به بهترین صورت ممکن برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی و عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران سردار نصیری را در این بازدید همراهی می‌کردند.

 پیاده‌روی باشکوه رهروان کربلا صبح امروز (پنج‌شنبه)؛ مصادف با اربعین سالار و سرور شهیدان از مسیرهای سه‌گانه به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان