سردار شیرازی:

جز با تکیه بر خداوند نمی توان در مسئولیت موفق شد

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، با بیان اینکه انتظارات مردم و رهبری از مسئولین بالا است، گفت: جز با تکیه بر خداوند نمی توان در مسئولیت ها موفق شد.

جز با تکیه بر خداوند نمی توان در مسئولیت موفق شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شیرازی در مراسم تکریم و معارفه جانشین جدید و قدیم فرمانده کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش که صبح امروز برگزار شد، بعد از قرائت احکام انتصاب امیر دادرس، امیر سیاری، امیر خانزادی و امیر پوردستان و با اشاره به اعتماد رهبر معظم انقلاب به این افراد و تجارب بسیاری آنها اظهار داشت: با توجه به انتظارتی که رهبری دارند امید داریم که در این راه موفق باشند.

وی ادامه داد: جا دارد از امیر موسوی به دلیل اعلام همکاری و همدلی با سایر نیروهای مسلح تشکر کنم. انتصاب های انجام شده با پیشنهاد امیر موسوی است و در احکام رهبری معظم انقلاب آمده و جز با تکیه بر خداوند نمی توان در مسئولیت ها موفق شد.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، انتظارات را از مسئولان بسیار بالا دانست و گفت: مردم و رهبری انتظارات بالایی دارند و امید است با توکل بر خداوند به موفقیت رسید. در هر دوره ای مانند جنگ تحمیلی و بعد از آن و تا به امروز با عنایت خداوند متعال پیش رفته ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر