توسط شهرداری منطقه ۴ تهران:

خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه همچنان ادامه دارد

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: تا زمان خروج آخرین کاروان های زیارتی اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار در مرز چذابه کماکان ادامه دارد.

خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه همچنان ادامه دارد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید علیرضا حسینی رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه با اعلام این خبر گفت: با گذشت 2 روز از مراسم اربعین و با توجه به پیش بینی خروج زائران تا روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری، ستاد اربعین منطقه 4 با تجهیزاتی شامل سرویس های بهداشتی، رفت و روب و جمع آوری زباله های موجود در پایانه مرزی تا آخرین روز در مرز چذابه مستقر خواهد بود.


وی افزود: تا کنون بیش از 380 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز چذابه عبور کرده اند و از امکانات فرهنگی و اجتماعی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بهره برده‌اند و از این تعداد تا کنون 253 هزار نفر به میهن اسلامی بازگشته اند.


شهردار منطقه 4 تصریح کرد: همزمان با ورود نخستین گروه از زوار اربعین حسینی از اوایل آبان ماه، فعالیت ایستگاه فرهنگی منطقه 4 در کنار بیش از 400 موکب در مرز چذابه آغاز شد و به دلیل کاهش حجم زوار کماکان فعالیت این مواکب و ایستگاه‌های صلواتی تا آخرین روز بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.


حسینی با اشاره به تقدیر مسئولان استان خوزستان از اقدامات شهرداری تهران در پایانه مرزی چذابه خاطر نشان کرد: به اذعان فرماندار، استاندار و مسئولان نظامی و انتظامی استان خوزستان، خدمات شهرداری تهران در مرز چذابه امسال همانند سال های گذشته با قوت بیشتری انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان