با حکم محمد علی نجفی؛

«رسولی پور» رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران شد

شهردار تهران در حکمی «رسولی پور» را به عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران منصوب کرد.

«رسولی پور» مشاور شهردار تهران شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی نجفی شهردار تهران با صدور حکمی "رسول رسولی‌پور" را به عنوان مشاور شهردار  و رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران منصوب کرد.

شهردار تهران در این حکم به رسولی پور ماموریت داده که با کسب نظر و جلب حمایت فرزانگان و مسئولان حوزه فرهنگ، منشور زیست اخلاق مدارانه شهروندی را تدوین کند.

وی در ادامه این حکم خاطرنشان کرده: تهران، امروز در کنار مشکلات و چالش‌هایی مانند ناهنجاری‌های اجتماعی، آلودگی‌های هوا و صدا است و از بی‌مهری، عدم مسئولیت‌پذیری و جدی نگرفتن اخلاق و فرهنگ شهروندی رنج می‌برد، انتظار می‌رود با تلاش‌های جناب‌عالی و سایر صاحبنظران عرصه فرهنگ و اخلاق این نقیصه بزرگ شهر عزیزمان بر اساس برنامه‌ای مشخص برطرف شود.

لازم به ذکر است؛رسول رسولی‌پور عضو هیأت علمی گروه فلسفه دانشگاه خوارزمی از سال 1369 تاکنون است.

وی دارای پسادکترا از مرکز فلسفه دین دانشگاه نوتنردام آمریکا، مدرک دکتری فلسفه دین دانشگاه پونا هندوستان و کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه شهید مطهری است.

عضویت در جامعه بریتانیایی فلسفه دین از سال 1385 تاکنون، عضویت در هیات علمی ناپیوسته دانشگاه نوتردام آمریکا، عضو شورای ادیان و معنویات جهان در موسسسه کاتولیک فتزر آمریکا و عضو هیات علمی ناپیوسته دانشگاه شهید مطهری از دیگر سوابق رسولی پور است.

انتصاب رسولی پور به ریاست گروه اخلاق شهروندی تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر