ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری مازندران:

حمایت از سرمایه گذاری کمک شایانی به اقتصاد کشور می‌کند

رئیس کل دادگستری استان مازندران در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: باید حمایت از تولید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود تا بتوانیم با حمایت از سرمایه گذاری کمک شایانی به اقتصاد کشورانجام دهیم.

حمایت از سرمایه گذاری کمک شایانی به اقتصاد کشور استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از سرمایه گذاران باید در دستور کار این جلسه قرار گیرد و حمایت از تولید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود تا بتوانیم با حمایت از سرمایه گذاری کمک شایانی به اقتصاد کشورانجام دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین ظرفیتهائی که در قوه قضائیه وجود دارد شرایطی فراهم شده تا با حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع حقوقی، اشتغال و تولید بتوانیم اقدامات موثری در این خصوص انجام دهیم.

این مقام قضایی افزود: حمایت از سرمایه گذاران باید در دستور کار این جلسه قرار گیرد و حمایت از تولید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود تا بتوانیم با حمایت از سرمایه گذاری کمک شایانی به اقتصاد کشور انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری و حمایت از سرمایه گذاری و حمایت اقتصاد داخلی سهم مهمی در اقتصاد کشور داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد مذکور در استان مازندران بیان کرد: در این خصوص ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مازندران با محوریت موضوعات مختلف تشکیل می‌شود که طی دستورالمعل ابلاغی از سوی قوه قضاییه و برنامه‌های این ستاد می‌تواند با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط با تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری ارتباط برقرار نموده و مشکلات آنان را بررسی و رفع کند.

رئیس دادگستری مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برنامه‌های مشخص برای اجرای این برنامه‌ها و نظارت دقیق سازمان بازرسی و دیگر ارگان‌های مرتبط، با محوریت دستگاه قضایی شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی با خیال آسوده در راستای اقتصادی مقاومتی بتواند با سرمایه گذاری در تمام بخش‌ها اعم از تولید، صنعت و اشتغال کوشا باشند و برنامه‌ها باید طوری باشد که به نتیجه عملی دست یافته و محسوس باشد و از قالب شعار خارج و نتیجه عملکرد هر سه ماه یکبار اعلام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان