هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ؛

تساوی پرسپولیس برابر الهلال در نیمه اول/ کم موقعیت و کم هیجان

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید. دو تیم در این نیمه اول موقعیت خطرناکی نداشتند.

تساوی پرسپولیس برابر الهلال در نیمه اول/ کم موقعیت و کم هیجان

به گزارش خبرنگار  مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان از  گروه D مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2017 آسیا از ساعت 18:30 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه سلطان قابوس عمان و به قضاوت کریشانتا دیلان سریلانکایی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفت.

نیمه اول این دیدار متعادل و کم موقعیت برگزار شد و دو تیم بیشتر در میانه های میدان با پاس های کوتاه سعی کردند خود را به دروازه حریف نزدیک کنند اما در خلق موقعیت ناکام بودند و نتوانستند بازی جذابی را به نمایش بگذارند.

در دقیقه 43 این دیدار الهلال صاحب بهترین موقعیت نیمه اول شد و ارسال از جناح چپ را عبدالله با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس زد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر