ماهان شبکه ایرانیان

رییس شورای اسلامی یزد مطرح کرد:

ضرورت راه‌اندازی شرکت قطار حومه‌ای یزد

رییس شورای اسلامی یزد با بیان این که بررسی نحوه اجرای طرح‌های قطار حومه‌ای و مدیریت پساب شهری از جمله موارد مهم در سومین جلسه شورای اسلامی یزد است،‌گفت:‌ راه‌اندازی شرکت قطار حومه‌ای یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای تقویت مدیریت شهری و حمل و نقل است.

ضرورت راه‌اندازی شرکت قطار حومه‌ای یزد

به گزاش ایسنا، «حمیدرضا قمی» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت‌ انجام طرح مطالعاتی قطار حومه‌ای در شورای شهر یزد، اظهار کرد: طی صحبت‌های اولیه با مسئولین راه‌آهن و ضرورت این اقدام در راستای سهولت رفت و آمد مردم در شهرستان‌ها، راه آهن آمادگی خود را برای کمک در اجرای طرح قطار حومه‌ای اعلام نموده است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری مسئولان راه‌آهن یزد و شهرداری‌های استان، افزود: در صورت انجام برخی آزادسازی‌ها راه‌آهن آمادگی خود را برای ریل گذاری اعلام و شورای استان هم همکاری در این مورد اعلام آمادگی کردند.

رییس شورای اسلامی شهرستان یزد راه‌اندازی شرکت قطار حومه‌ای را یکی از ضرورت‌های اجرایی در این راستای تقویت مدیریت شهری و حمل و نقل داخل استان دانست و بیان کرد:‌ توسعه مدیریت شهری مستلزم همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.

بیان موضوعاتی نظیر ضرورت ساماندهی اتباع خارجی در یزد، ساماندهی مهمانشهر، تقویت مدیریت پساب شهری، توسعه فضای سبز و همچنین ساماندهی نحوه فعالیت کسب و کارهای اینترنتی و طرح‌های جدید تاکسی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد بوده که در جلسان بعدی در مورد نتایج آنها بحث و گفت و گو می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه «حسین سلطانی» به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهرستان یزد انتخاب شد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان