باکس آفیس آخر هفته و معرفی فیلم خونه بابا ۲

اهالی گیشه هفت سلام. امیدوارم مشغله روزمره فرصت دیدن فیلم‌های روز دنیا را از شما نگرفته باشد و در هفته‌ای که گذشت موفق شده باشید حداقل یکی از فیلم‌های باکس آفیس آخر هفته را ببینید

باکس آفیس آخر هفته و معرفی فیلم خونه بابا 2

اهالی گیشه هفت سلام. امیدوارم مشغله روزمره فرصت دیدن فیلم‌های روز دنیا را از شما نگرفته باشد و در هفته‌ای که گذشت موفق شده باشید حداقل یکی از فیلم‌های باکس آفیس آخر هفته را ببینید. اگر از علاقمندان فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، بد نیست بدانید فیلم ثور3: راگناروک در هفته دوم اکرانش باز توانست در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های آخر هفته باقی بماند. با هم نگاهی به پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته گذشته می‌کنیم.

باکس آفیس آخر هفته – هفته سوم آبان

رتبه نام فیلم فروش هفتگی(میلیون دلار) مجموع فروش
1 ثور: راگناروک 56,6 211,5
2 خونه بابا 2 30 30
3  ﻗﺘﻞ ﺩﺭ ﻗﻄﺎﺭ ﺳﺮﯾﻊﺍﻟﺴﯿﺮ ﺷﺮﻕ 28,2 28,2
4 کریسمس مادران بد 11,5 39,8
5 اره 8 (جیگ‌ساو) 3,4 34,3
6  ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ 2 45,9
7  ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯾﯽ 1,5 31,6
8 بلید رانر 2049 1,4 88
9  روز مرگت مبارک 1,3 54,9
10 لیدی برد 1,2 1,7

ثور3 فاتح باکس آفیس آخر هفته

فیلم ثور3: راگناروک که در دومین هفته اکرانش قرار دارد توانست با فروش 56,6 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس آخر هفته شود. بد نیست بدانید ثور 3 با افتتاحیه 121 میلیون دلاری‌اش در سه روز نخست، توانست در رتبه چهارم بهترین افتتاحیه‌های سال 2017 تا کنون قرار بگیرد.

بهترین افتتاحیه 2017 متعلق به فیلم دیو و دلبر با رقم 174 میلیون دلار بود. فیلم کمدی خونه بابا 2 (Daddy’s Home 2) در هفته اول اکرانش جایگاه دومی فیلم کریسمس مادران بد را از آن خود کرد. سومین فیلم پرفروش باکس آفیس آخر هفته گذشته فیلم جنایی ﻗﺘﻞ ﺩﺭ ﻗﻄﺎﺭ ﺳﺮﯾﻊﺍﻟﺴﯿﺮ ﺷﺮﻕ است. اره 8 هم با دو پله سقوط پنجمین فیلم پرفروش آخر هفته شد.

خونه بابا 2 دومین فیلم گیشه هفته قبل

«شان آندرس» کارگردان آمریکایی در سال 2015 فیلم کمدی خونه بابا را ساخت. این فیلم 96 دقیقه‌ای که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده بود توانست 213٫4 میلیون دلار بفروشد. حالا پس از گذشت 2 سال «آندرس» ادامه فیلم را با همان نام بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش و «جان موریس» روی پرده برده است.

خونه بابا 2 با بودجه‌ای حدود 69 میلیون دلار ساخته شده است و با فروش 30 میلیون دلاری در اولین هفته اکرانش دومین فیلم پرفروش باکس آفیس آخر هفته گذشته شد.

در خونه بابا چه خبر است؟

در فیلم خونه بابا 1 با شخصیت «برد تاکر» با بازی «ویل فرل» و «داستی مایرون» با بازی «مارک مالبرگ» آشنا شدیم. «برد» مردی آرام و مدیر اجرایی یک شبکه رادیویی بود. او سعی می‌کرد همسر خوبی برای سارا و ناپدری دوست‌داشتنی برای دو فرزندش باشد. اما با ورود «داستی»، پدر واقعی بچه‌ها روال زندگی‌اش بهم می‌خورد و برای جلب محبت و توجه بچه‌ها با «داستی» وارد یک رقابت خنده‌دار می‌شود…

باکس آفیس آخر هفته
از چپ، مل گیبسون، مارک والبرگ، ویل فرل و جان لیسگو در فیلم خونه بابا 2

داستان فیلم خونه بابا 2

حالا در خونه بابای 2 پدر این دو شخصیت هم وارد داستان می‌شوند. «برد» و «داستی» در آستانه تعطیلات  با خبر می‌شوند که قرار است پدرانشان به خانه آنها بیایند و تا آخر تعطیلات هم خیال رفتن ندارند و این بدترین خبر برای آنهاست ولی چاره‌ای جز تحمل ندارند و باید هر طور که شده با دخالت‌های پدربزرگ‌ها کنار بیایند اما چقدر موفق خواهند بود؟ این موضوع را با دیدن فیلم و لحظه‌های خنده‌دارش متوجه خواهید شد.

وقتی شجاع‌دل به خونه بابا می‌آید

یکی از نکات جذاب فیلم خونه بابا 2 حضور در نقش آقای «مایرون» پدر «داستی» است. دیدن بازی این کارگردان و بازیگر مشهور استرالیایی در این فیلم خالی از لطف نیست. فیلم به کارگردانی و بازی گیبسون بارها از شبکه‌ها تلویزیونی ایران پخش شده است. شجاع‌دل در شصت و هشتمین دوره اسکار برنده 5 جایزه اسکار شد. گیبسون در سال 2016 فیلم ستیغ هک‌سا (Hacksaw Ridge) را کارگردانی کرده است.

باکس آفیس آخر هفته
از چپ، مل گیبسون، مارک والبرگ و ویل فرل در نمایی از فیلم خونه بابا 2

بازیگران خونه بابا 2: ویل فرل، مارک والبرگ، لیندا کاردلیانی، جان سینا، مل گیبسون، جان لیسگو، اسکارلت استیوز، اوون واکارو،  الساندرا آمبروزیو ، دیدی کاستین

شما هم سری به خونه بابا 2 بزنید و وقتی از ماجرا باخبر شدید به ما هم خبر بدهید.📽🏡🎬😉

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر