طراحی داخلی در کاخ سفید

هر زمانی که رییس جمهور جدیدی در آمریکا وارد کاخ سفید میشود دکوراسیون لوکس کاخ سفید بطور کامل دستخوش تغییراتی میشود و فضا برای ورود رئیس جمهور جدید آماده میشود.

کاخ سفید

هر زمانی که رییس جمهور جدیدی در آمریکا وارد کاخ سفید میشود دکوراسیون لوکس کاخ سفید بطور کامل دستخوش تغییراتی میشود و فضا برای ورود رئیس جمهور جدید آماده میشود.

در زمان جان اف کندی رئیس جمهور دهه 60 آمریکا توسط همسر وی ژاکلین کندی عتیقه جاتی به کاخ اضافه شد و همچنین تصاویری از انقلاب و استقلال آمریکا.البته تعدادی از لوازم در زمان رونالد ریگان از فضای کاخ حذف و به انبار منتقل شد.اما این تغییرات توسط طرحان داخلی انجام میشود که قبل از انتخاب شدن رییس جمهور جدید طرح های خود را ارائه میدهند و پس از آن یک طرح مورد تایید و اجرا میشود.
کاخ سفید

در انتخابات امسال آمریکا نیز طراحان با یکدیگر رقابت کردند و طرح های خود را ارائه دادند و هر طراح برای کاندیدای مورد علاقه خود اقدام به طراحی کرد.

امسال طراحان حامی دونالد ترامپ کار سختی را داشتند زیرا طراحی کردن برای کسی که خودش سالهاست به عنوان یک برج ساز معروف فعالیت میکند و طراحان داخلی مشهوری را به کار میگیرد .

بطور مثال خانه خود او در نیویورک یک پنت هاووس با تمامی امکانات و متریال های با کیفیت فوق العاده میباشد.
کاخ سفید

طراح اول آقای David Netto هست که برای آقای ترامپ طراحی کرده که از رنگ های طلایی و برنزی و تخت و صندلی های به سبک لویی پانزده و شانزده استفاده کرده.
کاخ سفید

طراح علاقه مند به هیلاری کلینتون خانم Betsy Burnham  است که در طراحی های خود از پنجره ها به بهترین شکل استفاده کرده است و از لوازم دکوری به سبک چینی در طرح خود استفاده کرده.
کاخ سفید

طراح بعدی طرفدار آقای ترامپ Robert Couturier  است. او از رنگ نارنجی ، سطوح منحنی و از مبلمان های مارپیچ در دیزاین خود استفاده کرده.

او دفتر کار ترامپ را غیر کلاسیک طراحی کرده یک تضاد با شخصیت اصلی ترامپ ولی همگام با او.
کاخ سفید

Alexandra Loew  هم طرح زیبایی را برای هیلاری کلینتون ارائه کرده است. او رنگ زرد را انتخاب کرده است محیطی گرم برای جلسات رسمی و ترکیبی از ظرافت و سختی در کنارهم که برای یک رهبر زن مناسب است.

آخرین نفر  Brian J.Mccarthy است که طراحی متعددی برای دولتمردان بسیاری از جمله سفیران را بر عهده داشته است بطور مثال اتاق خواب رئیس جمهور کلینتون را به سبک اتاق آبرام لینکن طراحی کرده با نورپردازی جدید .
کاخ سفید

این طرح ها بعد از انتخاب ریاست جمهوری جدید و در زمان مدت محدودی که وجود دارد باید آماده و اجرا گردد تا در زمان ورود رئیس جمهور همه چیز آماده باشد. اما معمولا تصویر دقیق و مشخصی از داخل کاخ سفید هیچوقت به نمایش در نخواهد آمد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر