بهترین رنگ‌ سایه برای چشم قهوه‌ای‌ها [بخش دوم/پایانی]

اگرچشمان شما به رنگ قهوه ای هستند، در این گزارش قصد داریم تا رنگهای سایه ای را به شما معرفی کنیم که حسابی به چشمان شما می آیند

سایه چشم

اگرچشمان شما به رنگ قهوه ای هستند، در این گزارش قصد داریم تا رنگهای سایه ای را به شما معرفی کنیم که حسابی به چشمان شما می آیند. راستش را بخواهید، از آنجا که رنگ قهوه ای رنگی خنثی است، تقریبا هررنگی به شما می آید. اما حقه اصلی اینجاست که پیدا کنید که چه رنگی بیش از سایر رنگها با رنگ موها و چشمان شما جور درمی آید. به طور کلی رنگ بنفش یکی از آن رنگهایی است که حسابی روی چشمان قهوه ای می نشیند ولی حتما سایر گزینه ها را هم امتحان کنید. باید بدانید که آرایش کردن یک علم نیست و یک هنر است و با آزمایش و خطا و تجربه گزینه های مختلف می توانید به ایده آل ترین گزینه ها برسید. این بخش دوم و پایانی گزارش ماست:

سایه چشم

*سایه نقره ای:

رنگ نقره ای می تواند تضاد زیبایی با گرمای رنگ قهوه ای چشمان شما ایجاد کند. هر نوع سایه نقره ای، از رنگ نقره ای پلاتینی گرفته تا نقره ای متالیک و یا حتی دودی رنگ می تواند فوق العاده باشد. فقط اگر زیر چشمانتان گود و کبود است باید مراقب استفاده از سایه ای با تناژ نقره ای زیر پلک زیرینتان باشید. شما می توانید بخش تقاطع پلک با بینی را با سایه ای به رنگ نقره ای روشن پوشش دهید و تدریجا از تناژ کمی تیره تر استفاده کنید و بخش V شکل خارجی چشمانتان را با رنگ دودی بیارائید. برای زیر چشمتان هم می توانید از سایه ای براق استفاده کنید. با بهره گیری از سایه ای کمرنگ ، به عنوان مثال کرم رنگ برروی استخوان زیر ابرو، می توانید کاری کنید که آرایش چشمانتان بیشتر به چشم بیاید.
سایه چشم

*سایه قهوه ای/خنثی:

شاید در بین گزینه های مطرح شده، این گزینه کمتر از سایرین جذاب باشد. ولی قطعا خود شما هم حاضر نخواهید بود تا هر روز، با سایه ای بنفش رنگ به محل کارتان بروید! پس راه حل اینجاست: خط نازکی با سایه بنفش ، کله غازی و حتی سبز زیر پلک پائینی تان بکشید تا چشمتان حالت زیبایی بگیرد. شاید همین کافی باشد. اما اگر دوست دارید که در بخش پلک بالایی هم سایه بزنید، می توانید به سراغ سایه قهوه ای بروید. بخش V شکل خارجی پلکتان را با سایه ای روشن به رنگ قهوه ای نسکافه ای بپوشانید و سپس از سایه ای کاکائویی رنگ استفاده کنید و سعی کنید این رنگها را با هم ترکیب کرده و درهم محو نمائید. بخش بالایی آن و روی استخوان پائین ابرویتان را با سایه ای کمرنگ مثل سایه ای کرم رنگ پوشش دهید. اندکی سایه کمرنگ و براق هم می توانید در گوشه داخلی چشمانتان استفاده کنید.
سایه چشم

*سایه سبز:

سایه سبز رنگ هم یکی دیگر از سایه هایی است که با چشمان قهوه ای بسیار زیبا می شود. اگر چشمان شما به رنگ قهوه ای روشن است، می توانید از رنگ سبز جیغ تری هم استفاده کنید. البته سبز کله غازی همیشه گزینه خیلی زیبایی است. شما می توانید محل تقاطع پلک و بینی تان را با کمی سایه ملایم و کمرنگ و حتی براق، مثل سایه ای کرم بپوشانید . باز هم استفاده از سایه کمرنگ و کرم رنگ زیر استخوان ابرو فراموش نشود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر