معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان:

نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از وقوع آسیب‌ها بی بدیل است

محمدباقر اسلامی در حاشیه افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان گفت:حضور مردم در انجام فعالیت‌های داوطلبانه در کشور ما زبان زد است و تا مردم نخواهند و نباشند مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدباقر اسلامی در حاشیه افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان گفت:حضور مردم در انجام فعالیت‌های داوطلبانه در کشور ما زبان زد است و تا مردم نخواهند و حضور نداشته باشند مشکلی حل نخواهد شد.
 
وی عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نیز از دل همین مردم بیرون آمده اند و تلاش می‌کنند به واسطه جلب مشارکت‌های اجتماعی در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان با بیان اینکه نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از وقوع آسیب‌ها بی بدیل است افزود: این معاونت نیز بر اساس وظایف ذاتی خویش با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فعال در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به در اختیار قرار دادن مکانی به عنوان سمن سرا کرده و در نظر داریم تا بتوانیم با جلب حمایت‌های بیشتر و با کمک مردم مشکلات و معضلات اجتماعی که همانا دغدغه مسؤلین به ویژه مقام معظم رهبری است را کاهش دهیم.

سرای سمن‌های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افتتاح شد.

گفتنی است دراین مراسم معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب شهر کرمان، رئیس بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از سازمان‌های مردم نهاد حضور داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر