ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان:

بیش از ۱ میلیون هکتار از اراضی دولتی شهرستان کهنوج تثبیت مالکیت شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان گفت: کل اراضی دولتی و غیردولتی شهرستان کهنوج ۱ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۳۶۰ هکتار است که تاکنون میزان ۱ میلیون و ۲۷ هزار هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت مالکیت شده است.

بیش از 1 میلیون هکتار از اراضی دولتی شهرستان کهنوج تثبیت مالکیت شده استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهنوج گفت: اداره ثبت اسناد و املاک کهنوج با استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص موفق شده عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و تعامل بالای بین اداره ثبت اسناد و املاک رودبار جنوب و ادارات متولی امر زمین و مسکن بیش از 90 درصد اراضی ملی این شهرستان جانمایی و تثبیت مالکیت شده است، افزود: میزان کل اراضی دولتی و غیر دولتی شهرستان کهنوج 1 میلیون و 866 هزار و 360 هکتار است که تاکنون میزان 1 میلیون و 27 هزار و 578 هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و میزان 1 میلیون و 850 هزار و 512 هکتار نیز جانمایی شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خاطرنشان کرد: نیرو‌های جدید با مطالعه و کسب تجربه باید میزان تخصص خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: برای داشتن انگیزه خدمت به مردم همیشه باید رضای خداوند متعال را در نظر گرفت.

شایان ذکر است مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به همراه فرماندار کهنوج، امام جمعه این شهر و روسای ادارات از کارخانه تیتانیوم کهنوج بازدید و در خصوص رفع مشکلات ثبتی این مجموعه تصمیماتی اخذ شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان