ماهان شبکه ایرانیان

با حکم جهرمی؛

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

با حکم وزیر ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی، صادق عباسی شاهکوه را که تا پیش از این معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود به سمت مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«بنا به پیشنهاد هیات مدیره، به استناد ماده (22)‌ اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را به‌مدت 2 سال به‌سمت مدیرعامل شرکت‌ارتباطات‌زیرساخت منصوب‌می‌ کنم.

مقتضی است ضمن پیشبرد امور جاری و اجرای وظایف مصرح در اساسنامه آن شرکت، سیاست‌ها و اهداف کلان وزارتخانه، مستخرج از برنامه‌های دولت دوازدهم، قانون برنامه ششم توسعه کشور، اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی را در اولویت عمل قرار دهید.

صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک تحصیلی دکترای مخابرات- شبکه های نوری است که کارشناسی ارشد مهندسی برق-مخابرات را از دانشگاه شریف اخذ کرده است.

رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاون فنی و امور بین الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون اداره کل طرح و مهندسی انتقال در شرکت ارتباطات زیرساخت از جمله سوابق کاری وی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان