ماهان شبکه ایرانیان

دارابی: اضافه شدن عنایتی به کادر فنی تاثیر مثبتی داشت

سرپرست تیم فوتبال صبای قم معتقد است این تیم وابستگی به شخص خاصی ندارد و موفقیت‌های این تیم به‌ دلیل درایت‌های مرفاوی و انجام کار تیمی است.

دارابی: اضافه شدن عنایتی به کادر فنی تاثیر مثبتی داشت

عباس دارابی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره‌ شرایط خوب این تیم در سه هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و از لحاظ روحی پیشرفت خوبی داشته‌اند. هم کادرفنی و هم بازیکنان تمام تمرکز خود را به زمین مسابقه معطوف کرده‌اند و نتیجه‌اش هم در سه دیدار اخیرمان قابل مشاهده است. امیدوارم بتوانیم با این روند به کار خود، ادامه دهیم و رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

دارابی درباره‌ وضعیت مالی و وعده‌های مدیریت باشگاه گفت: وعده‌ای در کار نبوده اما مدیریت به بازیکنان و کادر کمک کرد تا بتوانند روحیه و انگیزه از دست رفته خود را بازیابند. مدیریت تمام تلاش خود را برای موفقیت صبا به کار گرفته تا بتوانند علاوه بر حفظ این تیم پرسابقه، بتوانند صبا را به جایگاهی که درخور شایستگی‌های این تیم است برگرداند.

سرپرست صبا درباره‌ اضافه شدن رضا عنایتی، کاپیتان این تیم به کادرفنی و کمک به صمد مرفاوی گفت: صبا یک نفر نیست بلکه یک تیم است. آقای مرفاوی با درایت خود، تمام تلاش خود را برای این تیم به‌کار گرفته است. از مشورت کردن با صاحب‌نظران تیم گرفته تا استفاده از بازیکنان باتجربه در کنار خود. خدا را شکر تاثیر مثبت افزوده شدن بازیکنی باتجربه همچون رضا عنایتی به دستیاران مرفاوی را می‌بینیم. امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی نیز دست یابیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان