عکس‌های پشت صحنه فیلم خفه‌گی

اگر سری به سینماها بزنید، می‌بینین یکی از صف‌های شلوغ مربوط به فیلم خفه‌گی هست. جدیدترین ساخته فریدون جیرانی در سه هفته اخیر پرفروش‌ترین فیلم بوده. با روزچین همراه باشین تا به این بهانه نگاهی به پشت صحنه فیلم خفه‌گی کنیم و بیشتر با حال و هوای فیلم آشنا بشیم.

عکس‌های پشت صحنه فیلم خفه‌گی

اگر سری به سینماها بزنید، می‌بینین یکی از صف‌های شلوغ مربوط به فیلم خفه‌گی هست. جدیدترین ساخته فریدون جیرانی در سه هفته اخیر پرفروش‌ترین فیلم بوده. با روزچین همراه باشین تا به این بهانه نگاهی به پشت صحنه فیلم خفه‌گی کنیم و بیشتر با حال و هوای فیلم آشنا بشیم.

 آلبوم عکس‌های پشت صحنه فیلم خفه‌گی

ماهایا پطروسیان الناز شاکردوست خفه‌گی

ماهایا پطروسیان و الناز شاکردوست در کنار جناب جیرانی. همان‌طور که از این عکس‌ها و تیزر فیلم متوجه می‌شین خفه‌گی یک فیلم سیاه و سفیده. این فضای سیاه و سفید دلهره‌آور فیلم رو به فیلم‌های نزدیک کرده.

پشت صحنه خفه گی

الناز شاکردوست در خفه‌گی نقش یه پرستار بیمارستان روانی رو بازی کرده. نقشی که اون کاندید بهترین بازیگر زن در یازدهمین جشن منتقدان سینما کرد. اون آقایی هم که پشت به صحنه است مسلما آقای نوید محمد‌زاده است.

پشت صحنه خفگی النازشاکردوست

خب با دیدن این عکس باید به آقای ایمان امیدواری طراح چهره‌پردازی فیلم خفه‌گی برای تغییر جالب چهره عروسکی الناز شاکردوست تبریک گفت. صورت رنگ پریده و کک مکایی که برای صورتش طراحی شده از کودکانه بودن چهره شاکردوست کم کرده و اون رو در نقش «صحرا مشرقی» باور پذیر کرده.  چهره‌پردازی این فیلم برای امیدواری در یازدهمین جشن منتقدان سینما دیپلم افتخار بھترین چھرہ‌پردازی رو به ارمغان آورد.

پشت صحنه خفه‌گی نوید محمدزاده

آقای نوید محمدزاده که در چند سال اخیر تو بورسه و فیلمای خوبی رو برای بازی کردن انتخاب کرده. بعد از دیدن چهره و قامت تکیده او در ابد و یک روز حالا دیدن بازی او در نقش یک مرد اغواگر جالبه. حالا چه کسی رو اغوا می‌کنه بهتره برین فیلم رو تماشا کنین.

فریدون جیرانی فیلم خفه‌گی

با دیدن عکس‌های پشت صحنه فیلم خفه‌گی هم میشه فهمید جیرانی نفس به نفس بازیگراش در همه لحظه‌ها حضور داشته و سعی کرده فضای ذهنیش رو به اونا منتقل کنه.

پشت صحنه خفه‌گی نوید محمزاده جیرانی

بعضی‌ها در نقد بازی محمدزاده در نقش مسعود فیلم خفه‌گی میگن نوید محمدزاده خیلی باید مراقب باشه که تبدیل به کلیشه آدم‌های عصبی که تعادل روانی ندارن، نشه.

پشت صحنه فیلم خفه گی

دو زن در زندگی یک مرد… پرستاری که قرار بود نجات‌بخش بیمارش باشه اما ترس از تنهایی اونو به کاری جنون آمیز می‌کشه… و زنی (با بازی پردیس احمدیه) که تنها راه فرارش جنونه…

فریدون جیرانی خفگی

فریدون جیرانی در کارنامه هنریش فیلم‌های جالبی مثل نرگس، قرمز، آب و آتش، شام آخر، من مادر هستم وجود داره. معمولا فیلم‌های جیرانی در گیشه موفق بودن.

عکس فیلم خفگی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست که مدتها نقش دختر خوشگل فیلم‌های تجاری و عامه‌پسند رو بازی می‌کرد حالا تصمیم گرفته ثابت کنه که جدای از چهره زیباش یک بازیگر خوب هم هست. شاید براتون جالب باشه که شاکردوست به تبع خیلی از رفقای سینمایش گریزی هم به بازی در تئاتر زده و قراره در یک نمایش در کنار امیر جعفری بازی کنه. خب برای خیلی از بازیگرای سینما بازی روی صحنه نوعی جسارت برای اثبات توانمندی‌شون محسوب میشه. باید دید الناز شاکردوست چقدر از این آزمون سربلند بیرون میاد.

خفه‌گی پشت صحنه

جدای از همه حرف و حدیث‌هایی که درباره فیلم جدید جیرانی وجود داره یکی از نقاط قوت فیلم بازی ماهایا پطروسیان در نقش زهره، همسایه صحرا مشرقیه که توجه بینندگان رو به خودش جلب کرده.

خفگی الناز شاکردوست ماهیا پطرسیان

تفاوت نگاه شاکردوست در این فیلم با سایر فیلماش به خوبی مشهوده… کاری به این نداریم که چقد تونسته از جلد همیشگی خودش بیرون بیاد اما تلاشش برای ایفای نقش‌های متفاوت قابل ستایشه. اگر دوست داشتین بازی شاکردوست رو  روی صحنه ببینین دیدن نمایش گم و گور به کارگردانی امیر مهندسیان در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر رو از دست ندین. این نمایش ساعت 20٫30 روی صحنه میره.

فریدون جیرانی در خفه‌گی

خب آقای جیرانی خسته نباشید. درسته که در فیلمسازی حرفی برای گفتن دارین و همیشه سعی کردین سبک و سیاق خاص خودتون رو دنبال کنین اما خیلی‌ها با دیدن سریال تعبیر وارونه یک رؤیا این نظر رو دارن که بهتره سریال نسازین!!!

فریدون جیرانی پشت صحنه فیلم خفه گی

و قاب آخر: تصویر سیاه و سفید آقای کارگردان در پشت صحنه فیلم خفه‌گی… شاید برای شما جالب باشه بدونین که فامیلی «مشرقی» در کارهای جیرانی تکرار میشه… همیشه کاراکتری با درونیات پیچیده هست که فامیلیش مشرقیه… در این فیلم هم نام پرستار ما، صحرا مشرقیه… حالا حکایت این تکرار چیه خدا داند و منتقدان سخت‌گیر سینما…

خفه‌گی رو در سینما ببینین و نظرتون رو با ما در میون بذارین.📽📷🎬

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان