بهترین مراکز خرید کیش !

بهترین مراکز خرید کیش ! سه شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ایران گردی,گردشگری خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همیشه برای مسافران لذت بخش بوده و مسافران با هر قصد و نیتی که به ...

خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همیشه برای مسافران لذت بخش بوده و مسافران با هر قصد و نیتی که به کیش سفر کرده باشن، امکان نداره که از مراکز خریدش دیدن نکنن و دست خالی بر گردن. از اونجا که مراکز خرید یکی از جاذبه های اصلی کیش به حساب میان، مراکز خرید زیادی در این جزیره وجود دارن که پرطرفدارترینشون رو به شما معرفی می کنیم.

 


این مرکز تجاری یکی از بزرگترین مرکز خریدای کیش هست. بزرگی و طراحی و نورپرداری داخلی قشنگ این مرکز اونقدر جذاب و خیره کننده‌ست که نمی‌تونین به راحتی از اون بگذرین. توی این بازار بزرگ می‌تونین هر چی که بخواین پیدا کنین. علاوه بر غرفه های متنوع، این بازار چند کافی‌شاپ و یه رستوران گردون هم داره. تو این مرکز خرید هر چیزی ، با هر سلیقه و هر بودجه ای که بخواین رو میتونین پیدا کنید.

 


در جزیره دو پاساژ مجزا به اسم پردیس 1 و پردیس 2 وجود داره که از مراکز خرید خوب کیش به حساب میان. این مراکز خرید برای کسایی که دنبال لباس های خوب و مارک دار و با جنس خوب هستن، مناسبه اما خوبه که بدونین سطح قیمت بالایی داره.

 


یه بازار یه طبقه که نماش مثل بناهای دوره‌ هخامنشی و معماری باستانی ایرانه. 8 بازارچه داره که با اسم های اصیل ایرانی نامگذاری شدن. از این مرکز خرید می تونین تمام لوازم مورد نیازتون مثل پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... رو تهیه کنین. اگه قصد خرید از این مراکز خرید رو دارین، خوبه که بدونین با یه مرکز خرید نسبتا گرون طرفین.

 


یکی از بازارهای شیک و محبوب کیش،" مرکز خرید دامون" هست که بیشتر فروشگاه هاش رو برندهای مختلف تشکیل دادن و سطح قیمتای بالایی داره. با این که اینجا پاساژ آروم و خلوتیه اما طرفداری زیادی داره و دلیل محبوبیتش به خاطر وجود رستورانهاییه که در طبقه بالایی اون و نزدیکی با ساحل دامون قرار دارن.

 


مثل مرکز خرید پردیس، این مرکز خرید هم از دو پاساژ مجزا به اسم سارینا 1 و سارینا 2 تشکیل شده که هم خیلی شیک و بزرگ هستن و هم برای گشت و گذار خیلی مناسبن. البته سطح قیمت بالایی دارن.

پیشنهاد کلی:
در مورد مراکز خرید جزیره کیش، باید بدونین تقریبا برای هر کسی جا افتاده که چه مراکزی چه اجناسی و حدود چه قیمت هایی دارن. به طور کلی اگه دنبال لباس های خوب و مارک دار و با جنس خوب و گران قیمت هستین به بازار بین المللی پردیس2 و مرکز تجاری دامون مراجعه کنین. خرید های کلی و با قیمت های نسبتا ارزان تر رو در بازارهای بین المللی مروارید، بازار بین المللی مریم و بازار بین المللی پانیذ می تونین تهیه کنین . اگه هم دنبال خرید های خیلی ارزون تر هستید به بازار صفین عرب ها و مجتمع تجاری پارس خلیج سر بزنید. دو مرکز اجناس چینی هم در نزدیکی بازار مروارید هست که اجناس فوق العاده ارزونی دارن.

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر