ماهان شبکه ایرانیان

بوگاتی شیرون رکورد زد (ویدیو)

چند روز پیش ویدیویی هیجان‌انگیز از بوگاتی شیرون برایتان منتشر کردیم؛ ویدیویی که شیرون را از حال سکون تا سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت نشان می‌داد.

بوگاتی شیرون رکورد زد (ویدیو)
بوگاتی شیرون رکورد زد (ویدیو)

چند روز پیش ویدیویی هیجان‌انگیز از بوگاتی شیرون برایتان منتشر کردیم؛ ویدیویی که شیرون را از حال سکون تا سرعت 400 کیلومتر بر ساعت نشان می‌داد.

حال این بار بوگاتی با انتشار جدیدترین ویدیو خواسته ضربه‌ی نهایی را به مدعیان شتاب و سرعت بزند. اصلا با این کار بوگاتی، اگر جایزه‌ای برای مهیج‌ترین ویدیوی شتاب خودرو در دنیا داشت، شیرون با هنرنمایی بی‌حد و مرز خودش آن را تصاحب می‌کرد.

این بار هم مثل ویدیوی قبلی، بوگاتی شیرون را در حال شتاب‌گیری از حال سکون تا سرعت 400 کیلومتر بر ساعت می‌بینیم اما با یک تفاوت ویژه؛ چراکه در ادامه‌، شیرون 1500 اسب‌بخاری را در حال ترمز گیری از سرعت بحرانی 400 کیلومتر بر ساعت به حالت سکون می‌بینیم. می‌دانیم که بی‌صبرانه منتظر دیدن این هایپرکار بی بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را به دیدن ویدیوی شگفت‌انگیز از شیرون دعوت می‌کنیم.

در تست ویدیو واقعی، بوگاتی شیرون می‌تواند ظرف 32٫6 ثانیه و طی مسافت 2٫6 کیلومتر از سکون به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت برسد! نکته‌ی جالب‌تر این است که راننده‌ی این خودرو توانسته تنها ظرف 9٫3 ثانیه و پیمایش مسافت 491 متر از سرعت بحرانی 400 کیلومتر بر ساعت به سکون برسد!

بوگاتی تا امروز 300 دستگاه از مدل شیرون فروخته است. برنامه‌ی بوگاتی تولید 500 دستگاه از شیرون است. راننده‌ی بوگاتی شیرون، Juan Pablo Montoya نام دارد. این راننده‌ی بازنشسته‌ی فرمول یک، 41 سال سن دارد و متولد کلمبیاست. او عناوین قهرمانی در مسابقه فرمولا 3000 سال 1998، سری مسابقات CART FedEX سال 1999، Race of Champions سال 2017، Indianapolis 500 سال‌های 2000 و 2015 را در کارنامه‌ی خود دارد.

37+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان