ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای هماهنگی رنگ کت و کفش

&#۱۵۷۵;&#۱۷۱۱;&#۱۵۸۵; &#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰; &#۱۵۸۲;&#۱۶۰۸;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۷;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۶۰۲;&#۱۵۷۵;&#۱۵۹۱;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۵;&#۱۵۸۵;&#۱۵۹۴; &#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵; &#۱۵۸۸;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۶۰۸; &#۱۵۷۶;&#۱۵۸۵;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۵۸۲;&#۱۶۰۸;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۷۱۱;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۸; &#۱۵۸۰;&#۱۶۰۸;&#۱۵۷۵;&#۱۵۷۶; &#۱۵۷۶;&#۱۵۹۳;&#۱۶۰۴;&#۱۶۰۷; ...

اگر می خواهید قاطی مرغ ها شوید و بروید خواستگاری و جواب بعله ی عروس خانم را بشنوید، بهتر است روز خواستگاری خوش تیپ عازم شوید تا هم اعتماد به نفس تان افزایش یابد، هم اینکه خیالتان تخت باشد جواب بعله را با چند “عین” اضافه تر می شنوید. هیچ خانمی از شوهر خوش تیپ بدش نمی آید. حالا که می خواهید شیک پوش شوید، کمی به شما تقلب می رسانیم. این تصویر به شما نشان می دهد که چه رنگ کفشی با چه رنگ کت و شلوار سِت است.

coat-shoe-color-infogrpahy


مقاله مرتبط: حتما به مقاله مبانی تئوری رنگ ها را بیاموزید: بدانید چه رنگ لباسی مناسب است و مقاله چگونه بهتر لباس بپوشم؟ ۴ نکته طلایی و مقاله لباس چه رنگی برای رنگ پوست شما مناسب تر است؟ و مقاله چگونه کفش چرمی را تمیز کنیم؟ سر بزنید تا استاد تیپ زدن شوید.


البته قانون های مُد آیه ی نازل شده نیستند و می توانید با توجه به خلاقیت تان این ترتیب ها را تغییر دهید، اما اگر تازه واردِ وادی مد شده اید، تا زمانی که به قول معروف راه بیفتید، این تصویر راهنمای مناسبی است. کفش مشکی با همه چیز هماهنگ است، اما اگر می خواهید توجه ها را به خودتان جلب کنید، کفش قهوه ای روشن و یا تیره با کت آبی یا طوسی عالی است. حواستان باشد که این ترکیبات با جوراب سفید خیلی مضحک به نظر می رسند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان