تدمر، عروس زیبای صحرا که در آستانه نابودی است !

تدمر، عروس زیبای صحرا که در آستانه نابودی است ! دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - گردشگری,خبر هر لحظه در این کره خاکی اتفاقاتی می افتد که یا خوشحالمان می کند یا ناراحت و غمگین

هر لحظه در این کره خاکی اتفاقاتی می افتد که یا خوشحالمان می کند یا ناراحت و غمگین. اما متاسفانه خبرهایی که جدیدا به گوشمان می خورد جز ناراحتی چیز دیگری ندارد و 90 درصد از آنها نیز به گروه داعش ختم می شوند. خبرهایی چون حمله، جنگ، قتل عام و اشغال شهرهای دیگر.

با خبر شده ایم که شهر زیبا و تاریخی تدمر که لقب عروس صحرا را نیز  دارد، با داشتن ستون های رومی، معابد خیره کننده و بناهای تاریخی و باستانی معروف، توسط تروریست های داعشی اشغال شده و نگرانی های بسیاری در رابطه با تخریب و نابودی این میراث جهانی گرانبها در دل مردم و سازمان ها انداخته است.
این شهر تاریخی از شهرهای باستانی معروف و مشهور جهان است که تا 4 سال قبل و پیش از بحران سوریه، میزبان تعداد زیادی از گردشگران و توریست های خارجی بوده است. تدمر، این صحرای زیبای تاریخی در 215 کیلومتری شمال شرقی دمشق قرار گرفته که متاسفانه بخش شمالی آن کاملا توسط داعشی ها اشغال شده است. تنها کاری که از دست ما بر می آید این است امیدوار باشیم زیبایی ها و آثار گرانبهای آن به دست داعشی ها نابود و از بین نرود.

تدمر

تدمر

تدمر

تدمر

تدمر

تدمر

تدمر


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان