ماهان شبکه ایرانیان

تکنیک‌های ساده برای لاغری: بدون ورزش یا رژیم شدید لاغر شوید

&#۱۵۸۵;&#۱۶۸۸;&#۱۷۴۰;&#۱۶۰۵; &#۱۷۱۱;&#۱۵۸۵;&#۱۶۰۱;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۶; &#۱۶۰۶;&#۱۷۴۰;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶;&#۱۶۰۵;&#۱۶۰۶;&#۱۵۸۳; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۳;&#۱۶۰۷;‌­&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۲;&#۱۶۰۸;&#۱۷۴۰;­‌&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۵۴۸; &#۱۶۰۸; &#۱۶۰۷;&#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰;&#۱۶۰۶; &#۱۵۷۵;&#۱۶۰۵;&#۱۵۸۵; &#۱۵۷۶;&#۱۵۷۵;&#۱۵۹۳;&#۱۵۷۹; &#۱۵۸۳;&#۱۵۸۸;&# ...

رژیم گرفتن نیازمند اراده‌­ی قوی­‌ای است، و همین امر باعث دشوار­تر شدن دنبال کردن­شان نیز می­‌شود؛ اما یک روان شناس دانشگاه کورنل آمریکا می گوید که بدون رژیم­‌های سخت نیز می­‌توان لاغر شد. این حرف بسیار به آگهی­‌های اینترنتی شبیه است: با همین حقه وزن کم کنید. با توجه به مقاله­‌ی لوس آنجلس تایمز کل ایده­ ایجاد تغییر در محیط زندگی، به جای خود­تان است.در ادامه با ما همراه باشید تا با این تکنیک‌های ساده اما موثر آشنا شوید.

چیزی که ما آموخته­ایم ایجاد تغییرات کوچک مانند، غذا خوردن از بشقاب کوچک، به کاهش وزن­های کوچک ختم شده و باعث ایجاد انگیزه و تغییرات بزرگ می شود. دکتر برایان وانسیک به کوارتز می گوید: “فردی بود که بدون رژیم گرفتن 15 کیلو لاغر شد”.

استفاده از بشقاب و قاشق و چنگال کوچک یکی از روش های پیشنهادی این روان شناس در کتابش بود. در میان روش های دیگر، خلاص شدن از شر پاکت چیپس یا جعبه ی غلات صبحانه روی کابینت آشپزخانه، و جایگزینی­اش با یک کاسه میوه بود. طبق تحقیق وانسینک، زنانی که یک جعبه غلات صبحانه روی میز­شان بود، به طور متوسط 9 کیلو لاغر­تر از زنانی بودند که این جعبه را نداشتند. دیگر نکات: از طریق آشپزخانه وارد منزل­تان نشوید، هنگام کار پشت میز­تان خوراکی نخورید، هنگام خرید قسمت جلویی چرخ خرید را با میوه و سبزیجات پر کنید و همین طور حین خرید آدامس بجوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان