مدرنترین و لوکس ترین هتل اروپا

مدرنترین و لوکس ترین هتل اروپا شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - رپرتاژ آگهی,خبر یکی از مهمترین دغدغه های یه سفر لذت بخش، پیدا کردن هتلی راحت و با امکانات خوبه، چرا که جایی که در اون اقامت می کنید ...

یکی از مهمترین دغدغه های یه سفر لذت بخش، پیدا کردن هتلی راحت و با امکانات خوبه، چرا که جایی که در اون اقامت می کنید تاثیر زیادی بر تجربه و لذت سفرتون میذاره. هر کسی بر اساس بودجه و توان مالی که داره هتلی رو انتخاب می کنه اما هستن کسایی که مهمترین چیز براشون اقامت در بهترین هتل های دنیاست که یکی از اونا رو در این قسمت از مجله همگردی بهتون معرفی می کنیم. 

"هتل مردان پالاس" یکی از مدرنترین و زیباترین هتلهای دنیاست که در سال 2009  در منطقه  Lara آنتالیا ساخته شد. برای ساخت این هتل که گرونترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه به حساب میاد، بیشتر از 1.4 میلیارد دلار هزینه شده، طوری که استخرش جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریومش با بیش از 2400 ماهی از بزرگترین های اروپا محسوب میشن.

این هتل 560 اتاق داره و برای ساخت ساحل اختصاصی اون بیشتر از 9000 تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار رفته. 10 هزار متر مربع طلا، 500 هزار قطعه کریستال و بیشتر از 23 هزار متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این هتل به کار رفته.

این هتل عظیم با داشتن یکی از بزرگترین استخرهای قاره اروپا، 8 رستوران با منوی سفارشی، یک ساحل اختصاصی و اتاق های لوکس کاملا مجهز، اوقات خوبی رو براتون به یادگار میذاره. اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به کوهستان تائوروس، دریای مدیترانه یا استخر عظیم هتل قرار داره.

این هتل 276 اتاق ممتاز، 57 اتاق عالی و 16 اتاق دولوکس در قسمت کاخ داره، همچنین 41 سوئیت  دوبلکس از نوع دولوکس، 41 سوئیت ممتاز، 38 سوئیت اجرائی، 3 سوئیت ممتاز وسیع، 4 سوئیت ویژه سران کشورها، 2 رویال سوئیت با استخر اختصاصی و 30 باغ سوئیت داره. تمام اتاق ها هم از امکاناتی چون حمام و دستشویی، تلفن مستقیم، سیستم پیشرفته مولتی مدیا، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی برخورداره.

سالن ورزشی خیلی پیشرفته به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان داره. از مرکز درمان های زیبایی تالاسو هم می تونین انواع ماساژهای مخصوص صورات و بدن رو بگیرین. از جمله فعالیت های ورزشی که می تونین  در این هتل انجام بدین، میشه اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و بدمینتون رو نام برد.

 

برای اقامت در این هتل رویایی با "آژانس پارمیدا" همراه بشین.

آدرس:‌ بلوار میرداماد، نبش رازان شمالی، پلاک 101، واحد1 غربی

شماره تماس:‌22922017

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر