ماهان شبکه ایرانیان

شیائومی Mi MIX ۲ رسما معرفی شد

شیائومی با معرفی گوشی جدید خود رسما به جنگ پرچم‌دارهای نام‌دار رفته است. شیائومی Mi MIX ۲ یک تلفن همراه هوشمند بی‌نظیری است که قابلیت‌های هیجان‌انگیزی دارد که در ادامه نظر شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

شیائومی Mi MIX 2 رسما معرفی شد
شیائومی Mi MIX 2 رسما معرفی شد

شیائومی با معرفی گوشی جدید خود رسما به جنگ پرچم‌دارهای نام‌دار رفته است. شیائومی Mi MIX 2 یک تلفن همراه هوشمند بی‌نظیری است که قابلیت‌های هیجان‌انگیزی دارد که در ادامه نظر شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

صفحه نمایش کم‌حاشیه

شیائومی Mi MIX 2 به صفحه نمایش IPS LCD کم‌حاشیه با ابعاد 5٫99 اینچ مجهز شده است. رزولوشن دقیق صفحه نمایش این گوشی 1808 در 2160 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 403ppi را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. هم‌چنین گفته می‌شود که صفحه نمایش بیش از 90 درصد فضای روی گوشی را به خودش اختصاص داده.

سخت‌افزار

از مشخصات کلیدی در مورد سخت‌افزار شیائومی Mi MIX 2 می‌توانیم به تراشه اسنپ‌دراگون 835 اشاره کنیم که یک پردازنده 8 هسته‌ای را در خودش قرار داده است. 6 گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید. این تلفن همراه هوشمند قرار است در سه مدل با حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت به بازار عرضه شود. البته یک مدل ویژه با رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی هم قرار است در اختیار مشتریان علاقمند قرار بگیرد.

دوربین

شیائومی در Mi MIX 2 از یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسل سلفی استفاده کرده است. سایز سنسور دوربین پشتی 1/2٫9 است و از قابلیت‌های فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما و HDR بهره می‌برد. هم‌چنین در پشت این گوشی شاهد فلش دوتایی LED هستیم. دوربین پشتی این تلفن همراه هوشمند قادر است تا با کیفیت 720pدر 120 فریم بر ثانیه، 1080p و 2160p در 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

باتری و اتصالات

شیائومی در جدیدترین محصول خودش یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی را درنظر گرفته است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، حذف شدن جک 3٫5 میلی‌متری هدفون است که این‌ روزها تبدیل به یکی از داغ‌ترین ترندها شده است. می میکس 2 از  بلوتوث 5 و درگاه USB-C بهره می‌برد.

قیمت

قیمت پایه‌ی شیائومی Mi MIX2 قرار است از حدود 500 دلار آغاز شود. این مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مدل 128 گیگابایتی این گوشی 550 دلار و مدل 256 گیگابایتی با قیمت 610 دلار به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین قرار است نسخه‌ی ویژه‌ای که به بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است، با قیمت 720 دلار در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

در ادامه با تصاویر بیشتر از این گوشی همراه باشید.

منبع: TheVerge، PhoneArena

12+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان