پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی امروز آغاز می‌شود

پیش‌فروش رنو ساندرو استپ‌وی قرار است از امروز، یکشنبه ۲۶ شهریور راس ساعت ۱۱ توسط گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو آغاز شود.

پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی امروز آغاز می‌شود
پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی امروز آغاز می‌شود

پیش‌فروش رنو ساندرو استپ‌وی قرار است از امروز، یکشنبه 26 شهریور راس ساعت 11 توسط گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو آغاز شود.

ساندرو استپ‌وی در دو مدل دنده‌ای (MT) و اتوماتیک (AT) پیش‌فروش می‌شود. مشتریان در این مرحله باید برای مدل دنده‌ای، مبلغ 24 میلیون تومان و مدل اتوماتیک، مبلغ 27 میلیون تومان بپردازند. طبق اطلاعات درج شده در سایت رسمی سایپا، سود مشارکت سالانه و انصراف هر دو مدل به ترتیب 15 و 12 درصد و زمان تحویل این اتومبیل بنا به انتخاب مشتری، آذر و دی 96 اعلام شده است.

ساندرو استپ‌وی در کلاس کراس‌اور کوچک شهری شناخته می‌شود که به پیشرانه‌ی 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم دقیق 1598 سی‌سی مجهز شده است. این پیشرانه قادر است حداکثر توان 105 اسب‌بخار را در 5750 دور بر دقیقه و گشتاور 140 نیوتون‌متر را در 3750 دور بر دقیقه تولید کند. سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع 5 سرعته و مدل اتوماتیک از نوع 4 سرعته است. به ادعای سایپا، ساندرو استپ‌وی مدل دستی و اتوماتیک به ترتیب اعداد 6٫7 و 8 لیتر به ازای هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده‌اند. هم‌چنین گفته می‌شود که شتاب صفر تا صد مدل دستی 10٫5 ثانیه و مدل اتوماتیک 11٫5 ثانیه است.

آیا شما تجربه‌ی سواری با ساندرو استپ‌وی را داشته‌اید؟ نظرتان در مورد این خودرو چیست؟

6+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر