جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران، یکی از جگرکی‌های قدیمی این شهر بوده که قدمتی ۲۰ ساله دارد. جایی که با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین دل و جگر در خدمت شما عزیزان می‌باشد

جگرکی ناصر تهران، یکی از جگرکی‌های قدیمی این شهر بوده که قدمتی 20 ساله دارد. جایی که با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین دل و جگر در خدمت شما عزیزان می‌باشد. جگرکی به مدیریت مردی بسیار خوش‌اخلاق و صمیمی به نام ناصرخان که حتی شاید بسیاری از اهالی نام فامیلی‌اش را نیز نمی‌دانند و به همین اسم صدایش می‌زنند. ویژگی خاص و منحصربه‌فرد جگرکی ناصر تهران، این است که مشتری ها باید غذایشان را آماده کنند. یعنی ناصر خان تنها یک سیخ جگر خام را در اختیارشان قرار داده و خودشان باید زحمت کباب کردنش را بکشند. این جگرکی معروف، از ساعت 6 صبح تا 3 عصر باز بوده و می‌توانید به‌عنوان صبحانه یک سیخ دل و جگر خوشمزه را در آن‌جا میل نمایید.
لازم به ذکر است که همه دل و جگرها و گوشت‌های مورد استفاده در جگرکی ناصر تهران، به صورت روزانه از کشتارگاه تهیه شده و کاملاٌ تازه می‌باشند. به این صورت که همه مواد خریداری شده در همان روز به اتمام می‌رسند. این جگرکی خیلی لوکس و یا بزرگ نیست. اما یکی از بهترین‌ها در تهران بزرگ به شمار رفته و با سرویس‌دهی عالی و باکیفیت خود مشتریان بسیاری را از سرتاسر پایتخت به سمت خود می‌کشاند.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، خیابان شهید علی‌اکبری، پلاک 102.
شماره تماس: ذکر نشده است.

جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران

جگرکی ناصر تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر