۱۰ استفاده ی فوق العاده از لاک ناخن (به جز روی ناخن)

&#۱۶۰۷;&#۱۶۰۵;&#۱۶۰۷; &#۱۷۴۰; &#۱۵۸۲;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶;&#۱۶۰۵; &#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵; &#۱۵۹۳;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۸;&#۱۶۰۲; &#۱۶۰۴;&#۱۵۷۵;&#۱۷۰۵; &#۱۶۰۷;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۶;&#۱۵۸۳;&#۱۵۴۸; &#۱۶۰۸; &#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶; &#۱۶۰۷;&#۱۶۰۵;&#۱۶۰۷; &#۱۷۴۰; &#۱۶۰۴;&#۱۶۰۸;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۶;&#۱۶۰۵; &#۱۵۷۰;&#۱۵۸۵;&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۸;&#۱۷۴۰; &#۱۵۷۶;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۸;&#۱۵۷۸;&#۱۵۸۵; &#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰ ...

همه ی خانم ها عاشق لاک هستند، و از همه ی لوازم آرایشی بیشتر این محصول را جمع می کنند. خوشبختانه می توانید این کلکسیون رنگارنگ را به جز برای درست کردن ناخن های زیبا مورد استفاده قرار دهید. پس چرا با لاک های خلاق نشویم؟ در این مقاله راه های فوق العاده و غیر عادی برای استفاده از لاک ناخن را برای تان جمع آوری نموده ایم. شما هم می توانید راه های خلاقانه ی خودتان برای استفاده از لاک ناخن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

هدفون های تان را رنگ کنید

با استفاده از یک یا دو رنگ (یا بیشتر، بسته به خلاقیت تان!) از رنگ لاک های مورد علاقه تان، هدفون های تان را رنگ کنید. روی قسمت کنترل صدا، قسمت پلاستیکی فیش، و قسمت بیرونی گوشی تمرکز کنید.

پوشه های تان را سازمان دهی کنید

میز تحریر تان را با سازمان دهی پوشه های تان با رنگ، مرتب و تمیز کنید. کافی است قسمت برچسب پوشه را با هر رنگی که می خواهید رنگ کنید، اگر می خواهید می توانید روی لاک خشک شده، با ماژیک بنویسید. پوشه ی مدارک مالی تان را در با رنگ قرمز، کوپن ها را آبی، نامه های شخصی را با بنفش علامت گذاری نمایید. یا می توانید از رنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید.


مقاله مرتبط: اگر به دنبال کاربردهای عجیب وسایل و موارد دیگر موجود در خانه هستید به مقاله ۲۵ کاراییِ غیرمعمولِ اشیاءِ معمولی : بدون هیچ زحمتی قهرمان آچار به دست خانه شوید و مقاله بعد از خواندن روزنامه با آن چه کنیم؟ ۹ کاربرد جالب و مقاله پاک‌کننده‌های مختلف و قدرتمند را با مواد و وسایل درون خانه بسازید حتما سر بزنید.


جلد موبایل تان را تزئین کنید

طرح های مورد علاقه تان را روی قاب موبایل تان بکشید و یا گوشه های آن را رنگ بزنید. از چسب نواری برای ساختن طرح های زیگزاگی استفاده کنید و یا یک طرح استنسیل روی قاب موبایل تان بچسبانید و با لاک ناخن فضاهای خالی را پر کنید. به هر حال هر خلاقیتی که با قاب موبایل تان انجام می دهید، به یاد داشته باشید که حتما اجازه دهید لاک خشک شود سپس آن را روی گوشی تان قرار دهید.

کلید های تان را از هم تشخیص دهید

کلی کلید از جا سوئیچی تان آویزان است؟ بالای هر کلید را با یک رنگ خاص نقاشی کنید تا بتوانید کلید های در ورودی، پارکینگ، دفتر کار و غیره را از هم تشخیص دهید.

پونز های رنگی درست کنید

تابلوی اعلانات تان را با پونز های رنگی زیبا و جذاب کنید. سر پونز ها را با لاک ناخن، رنگ کنید. یا روی همه آن ها را یک رنگ بزنید و با لاک سفید خال خال یا راه راه کنید.

پاکت نامه را ببندید

نمی خواهید چسب چندش آور پاکت را زبان بزنید؟ می توانید پاکت نامه را با لاک بی رنگ بچسبانید.

خط های روی ماشین تان را بپوشانید

تصادف همیشه اتفاق می افتد. تقریبا همه اتفاقی با ماشین به بوته برخورد کرده اند و در هر صورت یک خط یا لک روی رنگ ماشین همه وجود دارد. اگر یک لاک ناخن هم رنگ و یا مشابه رنگ ماشین تان پیدا کردید، می توانید با استفاده از آن رنگ ماشین تان را تعمیر نمایید، چرا که مواد اولیه ی هر دوی این رنگ ها یکسان است.

ضد حساسیت

اگر به زیورآلات تان یا قسمت های فلزی لباس تان مثل دکمه، قلاب کمربند و غیره حساسیت دارید، روی آن ها را با لاک بی رنگ بپوشانید. توجه نمایید که لاک خشک شود سپس لباس تان را بپوشید.

سوزن نخ کن!

اگر نخ کردن سوزن برای تان طاقت فرسا و خسته کننده است، روی نوک نخی که می خواهید داخل سوزن نمایید، لاک بزنید و دوباره امتحان کنید!

مراقب جواهرتان باشید

روی نگین های زیورآلات تان را با لاک بی رنگ بپوشانید تا روی نگین ها خش نیفتد و یا تیره نشود.


مقاله مرتبط: به مقاله ۵ اشتباه که زیورالات شما را خراب می کند به همراه راه حل حتما سر بزنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان