ماهان شبکه ایرانیان

فودکورت های تهران

فودکورت های تهران سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - دانستنی ها,مقالات آموزشی فودکورت  نوع جدیدی از رستوران ها و کافه هاست که معمولا در مراکز خرید وجود دارن و و بهترین گزینه برای اوناییه که وقت ...

فودکورت  نوع جدیدی از رستوران ها و کافه هاست که معمولا در مراکز خرید وجود دارن و و بهترین گزینه برای اوناییه که وقت خرید دلشون میخواد یه غذای مختصر بخورن و بعد به خریدشون ادامه بدن. تنوع غذایی فودکورت ها به اندازه ایه که پاسخگوی همه جور ذائقه ای باشه و بیشتر شامل فست فود می شه.

مدت زیادی نیست که تو ایران هم فودکورت هایی برپا شدن اما تو همین زمان کوتاه تونستن توجه آدما رو جلب کنن و مشتریای زیادی دارن. پیشنهاد این هفته ما به شما اینه اگه برنامه خرید یا گردشی خاصی دارین و به این فودکورت ها نزدیک هستین حتما یکیشو امتحان کنین و مطوئن باشین که پشیمون نمی شین.

ما لیست فودکورت های تهران رو برای همگردای عزیزی که تهران زندگی می کنن آماده کردیم تا به راحتی بهترین و نزدیک ترینش رو انتخاب کنن.

فودکورت جام جم، فودکورت برج میلاد، فودکورت قائم، فودکورت انقلاب، فودکورت پل طبیعت، فودکورت فودلند، فودکورت مجتمع کوروش، فودکورت چارسو، فودکورت نگین ظفر، فودکورت هایپراستار، فودکورت پالادیوم، فودکورت ارگ تجریش، فودکورت مگامال، فودکورت یاس، فودکورت آرن، فودکورت طلایی

 

 

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان