کوه های مینیاتوری چابهار، کوه هایی منحصر به فرد و ناشناخته

کوه های مینیاتوری چابهار، کوه هایی منحصر به فرد و ناشناخته پنجشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ایران گردی,گردشگری آماده این تا با متفاوت ترین کوه های ایران آشنا بشین !؟کوه هایی عجیب و منحصر به ف ...

آماده این تا با متفاوت ترین کوه های ایران آشنا بشین !؟
کوه هایی عجیب و منحصر به فرد که برای دیدنشون فقط کافیه 40 50 کیلومتر از چابهار به سمت بندر گواتر حرکت کنین تا سمت چپ جاده خودشونو نشون بدن. این کوه ها که به اسم کوه های مریخی یا مینیاتوری شهرت دارن بر اثر فرسایش سریع باد و بارون به این شکل درومدن و یکی از پدیده های جذاب و کم نظیر زمین شناسی به حساب میان. کوه‌های مینیاتوری حس کوه‌های کره ماه رو به آدم ها انتقال میدن و جنس رسوبی این کوه ها و همچنین فرسایش خاصشون موجب ایجاد شیارها و تراش‌های زیبایی شده که انگار توسط نقاش ماهری به تصویر کشیده شدن.
این کوه‌ها چاک چاک هستن، شکل‌های نامانوس داشته و پوشش گیاهی ندارن و به خاطر غیرعادی بودن تو سال‌های اخیر بین گردشگران، به کوه‌های مریخی معروف شدن.
وجود این کوه های منحصر به فرد که رو به سوی دریا وجود داره باعث میشه یکی از زیباترین جاده ها و مناظر طبیعی سیستان و بلوچستان رو حس کنین و حسابی از این زیبایی ها لذت ببرین.
کوه های مینیاتوری و مناظر رویایی و تخیلی باعث شده تا جاده چابهار به سمت گواتر، به یکی از زیباترین جاده های ایران تبدیل بشه.

کوه های مینیاتوری

کوه های مینیاتوری

کوه های مینیاتوری

کوه های مینیاتوری

کوه های مینیاتوری


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر