تماشای شفق قطبی ؛ عجیب ترین ها در خانه اسکیمویی گرم

تماشای شفق قطبی ؛ عجیب ترین ها در خانه اسکیمویی گرم پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری شب را مهمان برف و یخ باشید، شاید با خواندن این جمله حس ناخوشایندی به شما دست بدهد، اما اگر ...

شب را مهمان برف و یخ باشید، شاید با خواندن این جمله حس ناخوشایندی به شما دست بدهد، اما اگر بدانید که شما در سرمای منجمد کننده در خانه ی اسکیمویی گرم و راحت، که سقف آن شیشه ای است و می توانید تا صبح، آسمان پرستاره و شفق قطبی را تماشا کنید چطور، باز هم احساس ناراحتی می کنید؟
اینجا در پارک ملی فنلاند، تمام امکانات رفاهی برایتان فراهم شده تا یک شب را مهمان طبیعت باشید، بنابراین با ما همراه باشید در اقامتی برفی ...
سفرهای طولانی به مناطق دورافتاده و بکر، باید با اقامت هایی خاطره انگیز نیز همراه باشد، پس انتخاب اقامتگاه و هتلی مناسب بسیار مهم است. کشور فنلاند به برف و سرما، خانه های اسکیمویی و مهم تر از همه شفق قطبی شناخته شده، بنابراین چه انتخابی بهتر از هتل " Kakslauttanen Igloo East Village " که شفق قطبی را چراغ خانه اسکیمویی شما با سقفی شیشه ای کرده؟

شما می توانید در خانه ای راحت با تمام امکانات رفاهی و شیشه ای عایق که دمای دلچسبی را برایتان فراهم کرده، تخت خوابی راحت و صبحانه ای که در تخت برایتان آورده می شود، اقامت کنید. این هتل دارای 20 خانه اسکیمویی، بزرگترین رستوران برفی دنیا، سه سونای بخار،و دو رستوران است و شما در مدت زمان اقامت خود، می توانید سافاری گوزن شمالی، سورتمه سواری و شنا در استخر یخ را تجربه کنید. بنابراین لباس های گرمتان را در چمدان بگذارید و خودتان را برای شبی رمانتیک زیر نور شفق های قطبی هفت رنگی که در آسمان شمال و در تاریکی شب، از سمتی به سمت دیگر کشیده می شوند آماده کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان