راهنمای لباس مناسب برای خرید

&#۱۶۰۷;&#۱۶۰۶;&#۱۷۱۱;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۵; &#۱۵۸۲;&#۱۵۸۵;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۶۰۵;&#۱۷۴۰;‌&#۱۵۷۶;&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۸; &#۱۶۰۴;&#۱۵۷۶;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۷; &#۱۶۰۸; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۱;&#۱۵۸۸;‌&#۱۶۰۷;&#۱۵۷۵;&#۱۷۴۰; &#۱۶۰۵;&#۱۵۸۲;&#۱۵۷۸;&#۱۶۰۴;&#۱۶۰۱; &#۱۵۸۵;&#۱۵۷۵; &#۱۵۷۵;&#۱۶۰۵;&#۱۵۷۸;&#۱۵۸۱;&#۱۵۷۵;&#۱۶۰۶; &#۱۷۰۵;&#۱۶۰۶;&#۱۷۴۰;&#۱۵۸۳; &#۱۶۰۸; &#۱۵۷۵;&#۱۷ ...

راهنمای لباس مناسب برای خرید

هنگام خرید می‌بایست لباس و کفش‌های مختلف را امتحان کنید و اگر در آوردن لباس و کفشی که به تن دارید سخت باشد، خرید کردن اعصاب خرد کن می‌شود و ممکن است به دلیل بی‌حوصلگی خیلی از لباس‌ها و کفش‌هایی که برای‌تان مناسب است را نخرید و یک فرصت استثنایی مانند تخفیف و یا قیمت مناسب را از دست بدهید. در این مقاله راهنمایی و نکته هایی برای پوشیدن لباس مناسب برای خرید را مطالعه کنید.


کفش

سعی کنید کفشی به پا کنید که راحت باشد و پاهای‌تان را اذیت نکند. با این کار هم می‌توانید مدت طولانی راه بروید، بدون اینکه پاهای‌تان درد بگیرد و عصبی و ناراحت هم نمی‌شوید. بسته به نوع فصل، آب و هوا و سلیقه‌ی شخصی می توانید از صندل، کفش کتانی و یا کفش راحتی استفاده کنید.

کفش‌های کتانی زنانه
کفش راحتی زنانه
کفش راحتی زنانه

 

 

کفش‌های راحتی مردانه
کفش اسپرت مردانه

 


تبلیغات

3058_mango_mp_v1.0

84790d857d36d7aefc6767e3d0b05549_37e593020d20d52e7c627b0aea03a4b18f20ba48


 

لباس

سعی کنید لباس‌هایی به تن کنید که، 1) راحت و آزاد باشند و 2) درآوردن‌شان آسان باشد.

راحت و آزاد به این دلیل که می‌خواهید مدت طولانی بیرون از منزل و لباس‌های راحتی داخل منزل باشید و مطمئنا دوست ندارید که مثلا کمر شلوار یا آستین مانتو بدنتان را اذیت کند.

مانتوهای اسپرت
مانتوهای اسپرت
شلوارهای اسپرت زنانه راحت
شلوارهای اسپرت زنانه راحت
شال و روسری راحتی
شال و روسری راحتی

درآوردن لباس‌ها به این دلیل باید آسان باشد که می‌خواهید لباس‌های مختلف را امتحان کنید. مخصوصا اینکه مطمئنا نمی‌خواهید 2 ساعت در اتاق پرو مشغول درآوردن پیراهن یا مانتوی‌تان برای امتحان کردن دیگر لباس‌ها، باشید.

شلوار اسپرت راحتی مردانه
شلوار اسپرت راحتی مردانه
تیشرت راحتی مردانه
تیشرت راحتی مردانه

زیورآلات

پیشنهاد من این است که حدالمقدور از زیورآلات استفاده نکنید. اما اگر حتما دوست دارید که زیورآلات داشته باشید، از تکه های کوچک استفاده کنید. مثلا از گوشواره‌های میخی، انگشترهای ساده و بی‌نگین، زنجیرهای سبک و ساده استفاده کنید، چرا؟ فرض کنید یک گوشواره ی بلند نگین‌دار به گوش دارید و می‌خواهید یک مانتوی ساتن یا شال ابریشمی امتحان کنید و از بد واقعه زیورآلات‌تان پارچه را نخ‌کش کنند!!!

زیورالات زنانه مناسب

لباس همراه

اگر یک شلوار جین خریده‌اید و پی یافتن مانتو، کت، پیراهن، تی‌شرات و یا حتی کفش هماهنگ با آن هستید، به تخیل‌تان اعتماد نکنید، آن لباس یا کفش را با خود به خرید ببرید و با دقت انتخاب کنید.

نوشته شده توسط: مینا داودی


 

تبلیغات

3024_celebon_mp_v1.1-(1)

3006-moulinex_mp_v1.0

15346bf7d9acd07806550bee0c739b4f_135b3b3bbb1b0babcca5400549a3928a5efc64a7

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر