ماهان شبکه ایرانیان

دانگل هدفون اپل و گوگل در رقابت تنگاتگ

برای بسیاری از طرفداران تلفن های همراه هوشمند یا همان اسمارت فون های خودمان، نبود یک جک ۳٫۵ میلیمتری بوجود آورنده ی حسی غریب و ناملموس می باشد و آنها را به فکر اضافه کردن یک دانگل هدفون به کلکسیون وسایل جانبی تلفن همراهشان می اندازد.

برای بسیاری از طرفداران تلفن های همراه هوشمند یا همان اسمارت فون های خودمان، نبود یک جک 3٫5 میلیمتری بوجود آورنده ی حسی غریب و ناملموس می باشد و آنها را به فکر اضافه کردن یک دانگل هدفون به کلکسیون وسایل جانبی تلفن همراهشان می اندازد.

شرکت های اپل و گوگل درون جعبه های جدید ترین تلفن های همراه تولید شده خود یک تبدیل برای استفاده از هدفون قرار داده اند. البته باید این هشدار را به شما بدهیم که مراقب دانگل هدفون خود باشید زیرا این ابزار تبدیل جالب در عین کاربردی بودن قیمتی بالا خواهد داشت.

دانگل هدفون

شرکت گوگل، دانگل هدفون 3٫5 میلیمتری Type-C، مخصوص گوشی های جدید پیکسل 2 (Pixel 2) و(Pixel 2 XL) خود را با قیمتی عجیب و غریب و معادل 20 دلار به فروش می رساند که خوشبختانه پس از انتقادات فراوان انجام شده توسط متخصصان و کاربران تلفن های همراه این قیمت تا 9 دلار نزول پیدا کرد. نکته جالب و قابل توجه این است که قیمت ثانویه این محصول به طور تصادفی انتخاب نشده و در واقع هم قیمت با دانگل هدفون تولید شده توسط شرکت اپل است.

دانگل هدفون

دو اسمارت فون Pixel 2 و Pixel 2 XL اولین گوشی های تولید شده توسط گوگل هستند که بدون درنظر گرفتن درگاه مخصوص هدفون به بازار عرضه می شوند اما با این تفاسیر سامسونگ همچنان محصولات خود را مطابق میل افرادی که اتصالات سیمی را ترجیح می دهند، تولید می کند. در رویداد اخیر سامسونگ و در حین معرفی محصول مورد انتظار سال این برند معتبر یعنی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8), اعلام این نکته که جک هدفون همچنان در سری های سامسونگ وجود خواهد داشت و سامسونگ نیز قصد از بین بردن این نوستالژی خوب را ندارد با تشویق های گسترده ای از سوی حاضرین در کنفرانس روبرو شد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در ایران معرفی شد

گجت‌های جدید گوگل معرفی شدند

اگر آیفون 7 دارید: چند دلیل برای نخریدن آیفون 8 یا 8پلاس

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال؛ اسمارت‌فون‌های کاملاً گوگلی

آیا وجود و یا عدم وجود جک هدفون در یک اسمارت فون بر روی انتخاب شما برای خرید یک گوشی همراه تاثیر گذار است ؟؟؟

منبع : Trusted Reviews

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان