قیمت پیکسل ۲ مشخص شد

طبق جدیدترین اطلاعات، قیمت پایه‌ی گوشی‌های گوگل مشخص شده است؛ پیکسل ۲ که مدل معمولی این خانواده است، با قیمت مشابه پارسال یعنی ۶۴۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۷۴۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود

قیمت پیکسل 2 مشخص شد
قیمت پیکسل 2 مشخص شد

طبق جدیدترین اطلاعات، قیمت پایه‌ی گوشی‌های گوگل مشخص شده است؛ پیکسل 2 که مدل معمولی این خانواده است، با قیمت مشابه پارسال یعنی 649 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 749 دلار برای مدل 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. مدل رده‌بالاتر یعنی پیکسل 2 XL هم احتمالا با قیمت 849 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 949 دلار برای مدل 128 گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ال‌جی به عنوان شرکت سازنده‌ی گوشی پیکسل 2 XL و HTC به عنوان سازنده‌ی گوشی‌ پیکسل 2 شناخته می‌شوند. احتمال می‌رود که گوشی پیکسل 2 XL گوشی نسبتا کم‌حاشیه‌ای با صفحه‌نمایش 6 اینچ باشد. این در حالی است که پیکسل 2 از طراحی مشابه مدل قبلی با صفحه نمایش استاندارد 5 اینچ خود بهره ببرد. انتظار می‌رود هر دو گوشی پیکسل 2 و 2 XL مشخصات مشابهی داشته باشند. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و دوربین‌های قدرتمند از مشخصات احتمالی این گوشی‌ها پیش‌بینی می‌شود. انتظار داریم گوگل گوشی‌های جدید خودش را به آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید 8 Oreo مجهز کند. این تلفن همراه هوشمند در 3 رنگ مشکی، سفید و آبی در اختیار علاقمندان قرار مخواهد گرفت. قرار است هر 2 مدل پیکسل در روز 12 مهر (4 اکتبر) توسط گوگل معرفی شوند.

منبع: PhoneAren

9+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان