هنرنمایی کن‌بلاک با فورد موستانگ قدرتمندش

کن بلاک را حتما می‌شناسید؛ همان راننده‌ی ۴۹ ساله‌ای که با حرکات نمایشی بی‌نظیرش در Gymkhana هر کسی را به وجود می‌آود. او این بار با فورد موستانگ تقویت شده‌ی مدل ۶۵ ظاهر شده تا با هنرنمایی بی‌نظیرش، آدرنالین را در بدنتان ترشح کند. ابتدا نظر شما را به کلیپی کوتاهی از ویدیو کامل این سری جلب می‌کنیم.

هنرنمایی کن‌بلاک با فورد موستانگ قدرتمندش
هنرنمایی کن‌بلاک با فورد موستانگ قدرتمندش

کن بلاک را حتما می‌شناسید؛ همان راننده‌ی 49 ساله‌ای که با حرکات نمایشی بی‌نظیرش در Gymkhana هر کسی را به وجود می‌آود. او این بار با فورد موستانگ تقویت شده‌ی مدل 65 ظاهر شده تا با هنرنمایی بی‌نظیرش، آدرنالین را در بدنتان ترشح کند. ابتدا نظر شما را به کلیپی کوتاهی از ویدیو کامل این سری جلب می‌کنیم.

ماشین کم بلاک در فیلم متعلق بهنسل اول فورد موستانگ است. نسل اول فورد موستانگ اولین بار در سال 1964 تولید و به عنوان مدل 1965 به بازار عرضه شد. این خودرو جزو یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های آمریکایی قدیمی میان علاقمندان است. تولید این خودرو در سال 1973 میلادی متوقف شد. ماشین کن بلاک به یک پیشرانه‌ی 8 سیلندر خورجینی با حجم 6٫7 لیتر مجهز شده است. به لطف اضافه شدن سامانه‌ی توربوشارژر به این پیشرانه‌ی توانمند، حداکثر توان این خودرو از 845 اسب‌بخار به 1400 اسب‌بخار رسیده است!

کن بلاک خودش در مورد این خودرو گفته” این ماشین یک دیوانه است! بیشتر از این منتظرتان نیم‌گذاریم؛ این شما و این ویدیو کامل از هنرنمایی کن‌بلاک.

12+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر