ماهان شبکه ایرانیان

با بازی واقعیت مجازی مارول، در نقش کاراکتر مورد علاقۀ خود بازی کنید

اتفاقی که بسیاری از گیمرها منتظرش بودند فرا رسید. شرکت مارول اعلام کرد که به زودی یک بازی واقعیت مجازی منتشر خواهد کرد که بازیکن در آن، می‌تواند در نقش بزرگ‌ترین قهرمانان دنیای مارول ایفای نقش کند.

اتفاقی که بسیاری از گیمرها منتظرش بودند فرا رسید. شرکت مارول اعلام کرد که به زودی یک بازی واقعیت مجازی منتشر خواهد کرد که بازیکن در آن، می‌تواند در نقش بزرگ‌ترین قهرمانان دنیای مارول ایفای نقش کند.

چند روز پیش در نمایشگاه D23 Expo، بازی Marvel Powers United VR معرفی شد که در آن، چندین کاراکتر (طبق اعلام Oculus، ده‌ها کاراکتر) از قهرمانان مارول به دنیای واقعیت مجازی خواهند آمد و در این بازی با کمک هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، می‌توانید خود را در نقش یکی از این قهرمانان دیده و به بازی بپردازید. از مشهورترین شخصیت‌های قهرمان مارول می‌توان به مرد عنکبوتی، مردان ایکس، مرد آهنی، هالک، چهار شگفت‌انگیز، ثور، ولورین، کاپیتان آمریکا، پانیشر و مرد مورچه‌ای ، دکتر استرنج ، بی باک و گروه محافظین کهکشان اشاره کرد.

مارول

این محصول، حاصل همکاری مارول، سانزارو گیمز و استودیوی آکیولوس است. هنوز لیست نهایی کاراکترهای در دسترس منتشر نشده اما در تریلری که پخش شده است، نشان داده می‌شود که می‌توان به عنوان هالک، راکت راکون (شخصیت حاضر در نگهبانان کهکشان) و کاپتان مارول بازی کرد. اینطور به نظر می‌رسد که در این بازی، با استفاده از هدست واقعیت مجازی، اعضای بدن خود را به صورت اعضای کاراکتر مورد انتخاب خود مشاهده خواهید کرد و با توجه به آن کاراکتر، توانایی‌های به خصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با تماشای این تریلر به تنهایی نمی‌توان قضاوت چندانی در مورد کیفیت بازی کرد اما رندر کاراکترهای نشان داده شده حداقل نسبت به سایر بازی‌های واقعیت مجازی موجود در بازار، خوب به نظر می‌رسد. به احتمال زیاد همین کیفیت نسبتاً خوب هم بسیاری از افراد را که آرزوی ایفای نقش به جای این قهرمانان را داشته‌اند، راضی خواهد کرد.

اولین رویداد معرفی رسمی بعد از این تریلر به زودی در کنفرانس Comic-Con در سن‌دیه‌گو برگزار خواهد شد و برای انتشار رسمی Marvel Powers United VR باید تا سال 2018 منتظر بمانیم.

منبع: Mashable

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان