ماهان شبکه ایرانیان

لنوو هدست واقعیت افزوده برای جنگ ستارگان تولید می‌کند

یکی از اتفاقات غیرمنتظره در رویداد D۲۳ Expo مربوط به دیزنی، معرفی یک هدست واقعیت افزودۀ جنگ ستارگانی بود. لنوو و لوکاس فیلمز در این نمایشگاه، هدستی را معرفی کرده‌اند که با استفاده از اسمارت‌فون شما، فضای حماسی جنگ ستارگان را برایتان واقعی خواهد ساخت.

لنوو هدست واقعیت افزوده برای جنگ ستارگان تولید می‌کند

یکی از اتفاقات غیرمنتظره در رویداد D23 Expo مربوط به دیزنی، معرفی یک هدست واقعیت افزودۀ جنگ ستارگانی بود. لنوو و لوکاس فیلمز در این نمایشگاه، هدستی را معرفی کرده‌اند که با استفاده از اسمارت‌فون شما، فضای حماسی جنگ ستارگان را برایتان واقعی خواهد ساخت.

هنوز در مورد مشخصات این سخت‌افزار، زمان و قیمت عرضۀ این محصول اطلاعاتی اعلام نشده است اما تا حدودی می‌توانیم در مورد بازی‌هایی که با آن می‌شود انجام داد اظهار نظر کنیم. لنوو و دیزنی پیش از این یک بازی شطرنج هلوگرافیک برگرفته از جنگ ستارگان را به نمایش گذاشته‌اند که می‌تواند با همین محصول جدید اجرا شود. علاوه بر این بازی، می‌توانیم در انتظار یک بازی جنگی RealTime و مبارزات جدای در آن باشیم. طبیعتاً در این بازی، یک شمشیر نوری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به طور خلاصه باید گفت، بسیاری از فانتری‌های ذهنی شما در مورد جنگ ستارگان، به زودی برایتان چیزی نزدیک به واقعیت خواهند بود.

چنگ ستارگان

به نظر می‌رسد که پیشرفت‌های مربوط به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هر روز بیش از گذشته خودنمایی می‌کنند. با کامل شدن و به بلوغ رسیدن این فناوری‌های جدید، شاید انتظار تحول عظیم به وسیله AR و VR در دنیای بازی و حتی به طور کلی‌تر، در دنیای تکنولوژی، انتظار گزافی نباشد.

منبع: engadget

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان