سفری متفاوت به ارمنستان !

سفری متفاوت به ارمنستان ! شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - رپرتاژ آگهی,خبر ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان که از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری اذربایجا ...

ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان که از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری اذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران  هم مرز است.

گردشگری در ارمنستان:

دریاچه سوان: بزرگترین دریاچه ی قفقاز و از بزرگترین دریاچه های کوهستانی اب شیرین در جهان است. این دریاچه از نظر جغرافیایی در مرکز ارمنستان و در استان گغارکونیک واقع شده است. سوان از دو کلمه سیاه و صومعه گرفته شده است.

شهر توریستی جرموک: یک شهر کوهستانی با چشمه های اب گرم است که به خاطر چشمه های اب گرم واب معدنی بسیار مشهور و مورد توجه برای توریست ها می باشد.شهر جرموک دارای ابشارها, هوای تازه, دریاچه مصنوعی, مسیرهای پیاده روی, جنگل های  زیبا و استخر های اب معدنی می باشد.

بال های تاتو:طولانی ترین تله کابین بدون توقف در جهان میباشد. این خط میتواند دسترسی به صومعه تاتو, یکی از مهم ترین مراکز مذهبی کشور ارمنستان و اصلی ترین جاذبه توریستی این کشور ر تسهیل بخشد.

دیلیجان: شهری سرسبزدرشمال ارمنستان است.که به ان" سوئیس کوچک" گفته میشود.پارک ملی دلیجان یکی از پارک حفاظت شده جمهوری ارمنستان است.

موزه ماتناداران:یکی از ثروتمند ترین موزه های نگهداری نسخ و کتاب های مربوط به قرون وسطی در ارمنستان و دنیا میباشد.

صومعه گغارد: یک صومعه قرون وسطی  در استان کوتایک میباشد. و به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو ثبت شده است.

موزه تاریخ ایروان: یک موزه  وسیع با بخش های باستان شناسی,سکه شناسی, قوم نگاری, تاریخ مدرن و مرمت است که در میدان جمهوری قرار دارد.

 ساختمان اپرا: جزو یکی از 10 سالن اپرای برتر دنیا می باشد.

تور اسکی - زاخکازور ارمنستان - دره گلها

شهر کوچکی است با جمعیت 1700 نفری که در 60 کیلومتری ایروان واقع شده است و اساسا به خاطر تله کبین و پیست اسکی زیبا و منحصر به فردش شهرت دارد.
کسانی که می خواهند شب را در این شهر کوچک و دست داشتنی اقامت داشته باشند این شانس را خواهند داشت که نیمه شب را در دیسکوی هتل" کچاریس" و یا دیسکوی خانه ی هنرمندان بروند.
چشمه های اب شیرین معدنی در زاخکادزور از شهرت بسیاری برخوردا هستند.
در فصل زمستان مسافران میتوانند علاوه بر اسکی و تفریحات شبانه از امکاناتی همچون"لژ موتوری" که به مبلغ ساعتی 10 هزار درام کرایه داده میشود, سورتمه و حتی کرایه دادن اسب نیز, برخوردار گردند.

برای اطلاع ازدیگر تورهای مسافرتی تابان پرواز آسیا با ما تماس بگیرید.
تور زمینی ارمنستان ویژه تعطیلات
تلفن: 02188747700
تلفن همراه: 09126070599


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر