ماهان شبکه ایرانیان

معرفی تلویزیون LE۵۰B۸۴۰۰TF هایر ، ۵۰ اینچی مقرون به صرفه

شرکت چندملیتی هایر یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در عرصۀ تولید لوازم الکترونیکی و خانگی است

 شرکت چندملیتی هایر یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در عرصۀ تولید لوازم الکترونیکی و خانگی است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قاب تلویزیون برای سایر برندهای فعال در بازار است اما تمام فعالیت هایر در این عرصه، به تولید قاب برای دیگران بازنمی‌گردد. در این مطلب به معرفی یکی از تلویزیون‌های LED موجود در بازار با برند هایر یعنی تلویزیون LE50B8400TF هایر خواهیم پرداخت.

برای افرادی که با برند هایر آشنا نیستند، می‌توانیم بگوییم که گروه شرکت‌های هایر که مقر اصلی آن‌ها در چین قرار دارد، در سال 1984 تأسیس شده و در طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات متنوعی مثل سیستم‌های تهویه مطبوع، گوشی‌های همراه، ماکروویو، ماشین‌های لباس‌شویی، یخچال و تلویزیون فعال است. طبق گزارش وب‌سایت EuroMonitor، برند هایر در سال 2014 با 10٫2 درصد سهم بازار، بزرگ‌ترین فروشندۀ لوازم خانگی بزرگ در دنیا بود؛ مقامی که برای تمام 5 سال پیش از آن نیز در اختیار همین برند قرار داشت. تولیدات گستردۀ هایر در نقاط مختلف جهان باعث شده این شرکت از نظر حجم فروش محصولات، همچنان در بسیاری از بخش‌ها پیشتاز باشد.

تلویزیون LE50B8400TF هایر

تلویزیون LE50B8400TF هایرگستردگی و تنوع محصولات هایر در تلویزیون‌های این شرکت نیز وجود دارد. مدل‌های مختلف تلویزیون LED با مشخصات مختلف مثل هوشمند بودن یا خمیده بودن با برند هایر تولید شده‌اند. تلویزیون LE50B8400TF هایر یکی از این محصولات است. این محصول 50 اینچی با پنل LED تولید شده و از رزولوشن 1080×1920 فول اچ‌دی و نسبت تصویر 16:9 بهره می‌برد. نسبت کنتراست داینامیک در این تلویزیون 4000000:1 اعلام شده و 170 درجه محدوده دید افقی و 160 درجه در جهت عمودی باعث می‌شود در نقاط مختلف اتاق، امکان تماشای تلویزیون وجود داشته باشد. برای پخش صدا نیز در صورت عدم حضور سیستم صوتی مجزا، دو بلندگوی 10 واتی موجود روی محصول تا حدودی کار شما را راه خواهند انداخت.

هایر برای تلویزیون LE50B8400TF تیونر DVBT-2 استفاده کرده است، بنابراین در استفاده از این محصول نیازی به گیرندۀ دیجیتال مجزا نخواهید داشت. به غیر از ورودی آنتن که برای این تیونر استفاده می‌شود، 3 پورت HDMI، یک ورودی Component، یک ورودی Composite، یک ورودی VGA برای اتصال به رایانه، یک پورت USB و یک ورودی از نوع اسکارت به همراه خروجی هدفون و یک خروجی کواکسیال روی بدنۀ تلویزیون LE50B8400TF هایر قرار دارند. همانطور که می‌بینید، هایر برای محصول خود از حیث ورودی و خروجی کم نگذاشته و این ترکیب کامل، امکان تماشای تلویزیون و فایل‌های تصویری از منابع مختلف را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تلویزیون LE50B8400TF هایرقابلیت‌های تلویزیون LE50B8400TF هایر شامل مواردی مانند ماشین زمان، تنظیمات مخصوص برای هتل‌ها، قابلیت کاهش نویز تصویر، امکان اتصال تلویزیون به دیوار، تله‌تکست، پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله فارسی و امکان نمایش زیرنویس در فایل‌های تصویری می‌شود.

از نظر فیزیکی و مصرفی، با محصولی با 108 وات مصرف برق در حالت روشن و کمتر از 0٫5 وات در حالت استندبای طرف هستیم که بدون پایه، 10٫4 کیلوگرم و با پایه 10٫7 کیلوگرم وزن دارد. ابعاد آن نیز بدون پایه 1128×62٫8×656 میلیمتر هستند که البته در صورت استفاده از پایه، باید مقداری به بُعد عمودی و عمق تلویزیون اضافه کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان